printlogo


کد خبر: 201542تاریخ: 1397/8/22 00:00
زوال و هزار درد!


وقتی گفته می‌شود آمریکا رو به زوال است، بعضی‌ها باور نمی‌کنند، اما نمی‌شود بر آنها خرده گرفت، چرا که باور نزدیکی مرگ عزیزان سخت است. ما نیز با آرزوی صبر برای تمامی آمریکادوستان، به برخی دلایل پکیدن آمریکا که همانا مقدمه زوال زودرس آن است، می‌پردازیم:
1.آلزایمر و زوال عقل
در لیست جدید تحریمهای آمریکا که به تازگی منتشر شد، کشتی غرق‌شده “سانچی” و بانک منحل شده “تات” به چشم می‌خورد و بعید نیست، اگر نزدیکانش، حواسشان به آلزایمر این بی‏وجود پرحاشیه نباشد، وضع بیماری او وخیم‌تر شود و میرزاکوچک‌خان‌جنگلی، ستارخان و باقرخان را در لیست تحریمهای بعدی قرار دهد.
2. افزایش توهم در عین کاهش قدرت
یک زمانی آمریکا یک نفر می‌فرستاد یک کشور، یک روزه کودتا می‌کرد، اما اکنون،پول خرج می‌کند، داعش می‌سازد و ارتش می‌فرستد سوریه، منطقه غرب آسیا را ناامن کند، آخر سر باید بنشیند یک گوشه، التماس کند آن یه ذره که دستشان مانده را نزنید.
3. کاهش ارتفاع محاسبه کلام از روی چشم به پایین‌تر
قبلا آمریکا حرف می‌زد، همه کشورها همینجوری قبول می‌کردند، اما حالا چه، احترام موی زردش را هم نگه نمی‌دارند، هند و چین و کشورهای اروپایی و غیراروپایی همینطوری پررو پررو مخالفت می‌کنند.
پی‌نوشت: از پیری بگذریم، بدهی خودش هزار درد و مرض می‌آورد و اگر نکشد، خودت یک بلایی سر خودت می‌آوری، حال اگر مبلغش 800میلیارد دلار را رد کرده باشد که بدتر.
 


Page Generated in 0/0062 sec