printlogo


کد خبر: 201554تاریخ: 1397/8/22 00:00
اخبار

در جشنواره مقاومت برگزار می‌شود
 کارگاه‌های «انتقال تجربه» با حضور 3 چهره‌ شاخص
کارگاه‌های انتقال تجربه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت طی 3 روز از ۶ تا ۸ آذر همزمان با برگزاری این رویداد سینمایی در مجموعه سینمایی فلسطین برگزار می‌شود. به گزار «وطن امروز»، این 3 نشست با حضور اساتید علی نصیریان، احمدرضا درویش و مسعود ده‌نمکی برگزار می‌شود. بر این اساس،  احمدرضا درویش با موضوع «چگونگی ساخت پروژه‌های عظیم در سینمای مقاومت و دفاع مقدس» روز سه‌شنبه 6 آذر، مسعود ده‌نمکی با موضوع «جذب مخاطب در سینمای مقاومت و دفاع مقدس» روز چهارشنبه 7 آذر و علی نصیریان با موضوع «ویژگی‌های بازی و نقش‌آفرینی در سینمای مقاومت و دفاع مقدس» روز پنجشنبه 8 آذر کارگاه
برگزار می‌کنند.


حجت‌الاسلام جان‌نثاری دعوت حق را لبیک گفت
حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جان‌نثاری، از خطبای تهران سحرگاه روز گذشته (دوشنبه ۲۱ آبان‌ماه) در بیمارستان فجر دعوت حق را لبیک گفت. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام جان‌نثاری بعد از منبر شب ۲۸ صفر در حسینیه فاطمیون هنگام بازگشت، دچار عارضه سکته قلبی می‌شود و بر اثر همین مسأله سحرگاه دیروز هم دچار سکته قلبی مجدد شده و دار فانی را وداع می‌گوید. وی کارشناس و پژوهشگر حوزه دین بود که سابقه فعالیت در سازمان نیروهای مسلح و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور به همراه سخنرانی در هیئات مذهبی تهران را در کارنامه دارد. وی همچنین سخنران حسینیه فاطمیون و حسینیه محبان سیدالشهدا(ع) بود.

ترسیم «الگوی پیشرفت ایران»  در شبکه 4
هجدهمین قسمت از برنامه «پیشران» شبکه 4 سیما سه‌شنبه‌شب (۲۲ آبان‌ماه) با موضوع «الگوی پیشرفت ایران» روی آنتن می‌رود. به گزارش «وطن امروز»، برنامه «پیشران» این هفته به بررسی آسیب‌شناسی الگونویسی و سندنویسی در زمینه توسعه و نقش مرکز الگو در تقویت مبانی الگوی پیشرفت و نقش صاحب نظران در تکمیل و ارتقای الگوی پایه‌اسلامی - ایرانی پیشرفت می‌پردازد. برنامه «پیشران» این هفته در بررسی این موضوع با اجرای مهدی مفیدی و علی‌اصغر قائمی‌نیا کارشناس - مجری، میزبان محمدهادی زاهدی‌وفا، عضو شورای عالی مرکز الگو، عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) و معاون اسبق وزیر اقتصاد، محمد خوش‌چهره، استاد دانشگاه تهران و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی و حمید پاداش، عضو هیات علمی دانشگاه تهران خواهد بود. برنامه «پیشران» به تهیه‌کنندگی سودابه آقاجانیان حوالی ساعت ۲۱ سه‌شنبه‌ها به طور زنده پخش می‌شود.


کدام فیلم‌های چرخه اکران سینماها را به‌روز می‌کنند؟
سخنگوی کارگروه اکران از ثبت قرارداد 4 فیلم جدید برای آغاز اکران در سینماها خبر داد. به گزارش فارس، غلامرضا فرجی، سخنگوی کارگروه اکران درباره تازه‌ترین مصوبات جلسه اخیر این کارگروه گفت: در جلسه روز دوشنبه ۲۱ آبان‌ماه قرارداد فیلم سینمایی «بی‌نامی» بعد از فیلم سینمایی«خانم یایا» در گروه ایران و قرارداد فیلم سینمایی «دزد‌ و پری ۲» بعد از فیلم سینمایی «بی‌نامی» در گروه ایران ثبت شد. وی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم سینمایی «تخت گاز» بعد از «دزد و پری۲» در گروه ایران و قرارداد فیلم سینمایی «کلمبوس» بعد از فیلم سینمایی «لس‌آنجلس‌ ـ‌ تهران» در گروه کورش ثبت شد. سخنگوی کارگروه اکران اعلام کرد: فیلم سینمایی «وااای آمپول» از روز چهارشنبه ۲۳ آبان در گروه ماندانا اکران خود را آغاز می‌کند. در این جلسه همچنین کف فروش فیلم‌های در حال اکران بررسی شد و به علت بالا بودن کف فروش همه فیلم‌ها، می‌توانند به اکران خود در سرگروه‌های سینمایی ادامه دهند.
 


Page Generated in 0/0058 sec