printlogo


کد خبر: 201564تاریخ: 1397/8/22 00:00
کوتاه و گویا


 مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس ارزیابی دوره‌ای سازمان فناوری اطلاعات ایران از میان 93 دستگاه، رتبه سوم را به دست آورد. علیرضا امینی با اشاره به مواد 67 و 68 قانون برنامه ششم توسعه، افزود: ارزیابی توسعه و استقرار دولت الکترونیک در سازمان‌ها به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محول شده است.
 طرح جامع مطالعاتی آمایش گردشگری  منطقه 9 تهران با هدف تعیین مدل‌ها و راهکارهای توسعه گردشگری متناسب با پتانسیل‌‌های ورودی غربی پایتخت در دست اقدام است. در دیدار سیدعلی مفاخریان، شهردار منطقه با «بستانی» از اساتید دانشگاه در حوزه گردشگری درباره بررسی وضعیت موجود گردشگری منطقه 9 و شناخت پتانسیل‌‌های فرهنگی متناسب با  آمایش‌‌های گردشگری  تیم تحقیقاتی متشکل از دانشجویان رشته گردشگری و نحوه سرمایه‌‌گذاری  همسو با  افق گردشگری منطقه 9 بحث و تبادل نظر شد.
 محمود منیعی، دبیر نشست‌‌های تخصصی تهران‌شناسی اظهار داشت: تورهای تخصصی محله‌گردی و بازدید از جاذبه‌‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی برای دست‌اندرکاران بخش فرهنگی و گردشگری شهرداری تهران و نیز شهروندان علاقه‌مند باعث بررسی، مطالعه و احیای فرهنگ، آداب و رسوم هر منطقه، افزایش اطلاعات و آگاهی شرکت‌کنندگان و در نهایت شکل‌‌‌گیری هویت اجتماعی شهر می‌شود.
 نشست هماهنگی جشن‌های گسترده «بهار مهربانی» با حضور سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، سیدهادی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد، حجت‌الاسلام نجفی جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، محمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد، احد جاودانی مدیرکل ارشاد تهران و جمعی از مدیران سازمان فرهنگی- هنری در محل این سازمان برگزار شد.
 بابک مسلمی، رئیس سمپوزیوم افق‌های جدید ۲۰۲۰ در زمینه ایمپلنت، زیبایی و بازسازی استخوان گفت: اقتصاد ایران اگر به سوی صادرات علم و دانش سرشار ایرانی حرکت کند و داشته‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را به اشتراک بگذارد، هیچ تحریم یا فشاری نمی‌تواند اقتصاد را تحت تاثیر قرار دهد.
 سازمان آتش‌نشانی با برنامه‌های متنوع آموزشی سرگرمی در چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری، مخاطبان خود را با فعالیت‌های آتش‌نشانان و موارد ایمنی آشنا می‌کند. سازمان آتش‌نشانی با برنامه‌هایی در قالب بازی و سرگرمی برای کودکان و بزرگسالان، در روزهای 26 تا 30 آبان به معرفی فعالیت‌های خود خواهد پرداخت.


Page Generated in 0/0049 sec