printlogo


کد خبر: 201769تاریخ: 1397/8/26 00:00
کوتاه و گویا

 مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران کارگاه آموزشی «فیزیک» را با هدف ارتقای این دانش علمی و آشنایی علاقه‌مندان با ابعاد کاربردی آن برگزار می‌کند. امیرحسین چیذری، مدیر مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: کارگاه آموزشی «فیزیک» با همکاری باشگاه فیزیک مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران روز پنجشنبه 24 آبان 97 از ساعت 15:30 الی 19 در تالار کهکشان این مرکز برگزار می‌شود.
 مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه عرضه کیسه‌های پارچه‌ای در فروشگاه‌های شهروند با استقبال گسترده شهروندان روبه‌رو شده است، گفت: در حال حاضر این محصول به عنوان یک کالا و به طور متناوب در فروشگاه‌های شهروند با حداقل حاشیه سود عرضه می‌شود. مسعود سریع‌القلم با اعلام این خبر هدف از عرضه و توزیع کیسه‌های پارچه‌ای را توجه به مسؤولیت‌های اجتماعی در فروشگاه‌های شهروند دانست و افزود: پیش‌تر عرضه این کیسه‌ها معطوف به روز جهانی بدون پلاستیک بود که خوشبختانه در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌ها و تدابیری که اندیشیده شده است عرضه کیسه‌های پارچه‌ای به طور گسترده و به عنوان یک کالا در فروشگاه‌های شهروند انجام می‌شود.
 حبیب‌الله تاجیک اسماعیلی، شهردار منطقه یک تهران گفت: اجرای تقاطع 3 سطحی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، امام علی (ع) و ارتش با روان‌سازی ترافیکی شمال شرق تهران، بزرگ‌ترین پروژه تملکی سال‌های اخیر شهرداری منطقه یک بوده است. وی افزود: اجرای این پروژه بعد از تملک و آزادسازی معارضان ملکی بلوار شهید اندرزگو و بزرگراه طبقاتی شهید صدر، در طول چند سال گذشته به‌عنوان سومین پروژه تملکی شمال تهران به حساب می‌آید.
 


Page Generated in 0/0050 sec