printlogo


کد خبر: 201912تاریخ: 1397/8/28 00:00
اخبار

با رأی اعضای کمیته تعیین رؤسا انجام شد
انتخاب رئیس دانشگاه آزاد
کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها تشکیل شد و با رای اعضای این کمیته، محمدمهدی طهرانچی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد تعیین شد. به گزارش مهر، کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور وزرای علوم و بهداشت، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد که در این جلسه با رای اعضا محمدمهدی طهرانچی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد انتخاب شد.
محمدمهدی طهرانچی ۲۸ مردادماه سال جاری با رای اعضای هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست این دانشگاه تعیین شده بود.

انتصاب  سرپرست سازمان تأمین‌اجتماعی
«انوشیروان محسنی‌بندپی» با حکم وزیر رفاه به عنوان سرپرست تأمین اجتماعی منصوب شد.
به گزارش فارس، انوشیروان محسنی‌بندپی با حکم محمد شریعتمداری، وزیر کار و رفاه به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد. این انتصاب از این جهت رخ داده است که محمدتقی نوربخش، رئیس سابق سازمان تأمین اجتماعی روز پنجشنبه ۲۴ آبان‌ماه در یک سانحه رانندگی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.
بندپی چندی قبل و پس از استیضاح علی ربیعی و تا زمان انتخاب وزیر جدید به عنوان سرپرست وزارتخانه رفاه نیز انجام وظیفه کرده بود.


مدیر عامل سازمان بیمه سلامت خبر داد
پرداخت یکهزار میلیارد تومان بدهی بیمه سلامت
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از پرداخت یکهزار میلیارد تومان از بدهی سازمان به ارائه‌کنندگان خدمات سلامت تا پایان هفته خبر داد.
به گزارش ایسنا، طاهر موهبتی با بیان اینکه از ابتدای امسال پرداخت‌ها به ارائه‌کنندگان خدمات سلامت از سوی سازمان بیمه سلامت منظم شده است، افزود: بر ادامه این روند اصرار داریم و امیدواریم مسأله‌ای پیش نیاید که باعث برهم خوردن این نظم شود. مدیریت هزینه کار ما است و از طرفی هم قول داده‌ایم پول‌های تخصیص‌یافته در حساب‌مان معطل نماند. وی در این راستا از پرداخت یکهزار میلیارد تومان از مطالبات ارائه‌کنندگان خدمات و توزیع آن در سراسر کشور تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: به این ترتیب در پرداخت مطالبات بخش دولتی به مهرماه و در بخش خصوصی در بخشی از استان‌ها به مرداد و در برخی دیگر به شهریورماه می‌رسیم. امیدواریم همانطور که سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل تاکنون حمایت کرده‌اند، بتوانیم نظم پرداخت‌ها را ادامه دهیم و در 5 ماه باقیمانده از امسال نیز به تعهد خود عمل کنیم.


امدادرسانی به 9 استان درگیر سیل
رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از سیل در ٩ استان و امدادرسانی به ٢ هزار و 200 نفر خبر داد.
مرتضی سلیمی با اشاره به وقوع سیل در استان‌های ایلام، اصفهان، بوشهر، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه‌وبویراحمد، قم و لرستان به ایسنا اظهار داشت: امدادرسانی در ۶٣ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین در 4 روز گذشته انجام شده و همچنان نیز در استان‌های ایلام، خوزستان، فارس و کهگیلویه‌وبویراحمد ادامه دارد.
وی افزود: تخلیه آب از ٧١ واحد مسکونی و رهاسازی ١١دستگاه خودرو نیز انجام شد. همچنین پتو، موکت، نایلون و اقلام خوراکی نیز بین افراد حادثه‌دیده توزیع شده است.
 


Page Generated in 0/0048 sec