printlogo


کد خبر: 202014تاریخ: 1397/8/30 00:00
اخبار

رونمایی از رشادت‌های لشکر فاطمیون در مستند «پایان مأموریت»
مستند سینمایی «پایان مأموریت» با موضوع رشادت‌های لشکر فاطمیون سوریه در خبرگزاری فارس رونمایی شد. به گزارش «وطن امروز»، مستند سینمایی «پایان مأموریت» با موضوع رشادت‌های لشکر فاطمیون سوریه دیروز ۲۹ اردیبهشت‌ماه با حضور حجت‌الاسلام ساسان فلاح‌‌فر، تهیه‌کننده و کارگردان این مستند در خبرگزاری فارس رونمایی شد. در این مراسم حجت‌الاسلام فلاح‌فر با تبریک سالروز پایان حکومت داعش اظهار داشت: سال گذشته حاج قاسم سلیمانی در نامه‌ای به مقام معظم رهبری از بین رفتن حکومت داعش را تبریک گفتند. در این نبرد، جبهه جهانی مستضعفین که امام(ره) فرمودند، تشکیل و موجب این پیروزی بزرگ شد. وی با بیان اینکه دنیای استکبار برای امنیت بیشتر خود داعش را تشکیل داد و جنگ سوریه را راه انداخت، افزود: داعش برای امنیت بیشتر اسرائیل در منطقه و پیروزی بر مردم بی‌دفاع فلسطین تشکیل شد. دشمنان تصور می‌کردند با این اقدام می‌توانند اتحاد نیروهای دفاعی را از بین برده و بر آنها غلبه کنند، اما به لطف خداوند در کنار نیروهای سپاه قدس و جبهه مقاومت، نیروهای حشدالشعبی، فاطمیون، زینبیون و حیدریون نیز تشکیل و تقویت شدند تا داعش را از بین ببرند. حجت‌الاسلام فلاح‌فر با اشاره به زمان صرف شده برای ساخت فیلم مستند «پایان مأموریت» خاطرنشان کرد: مراحل تصویربرداری این‌ مستند حدود ۴۰ روز به طول انجامید و کارگردانی و داستان‌پردازی دوباره آن حدود ۳۵ روز زمان برد که در مجموع ۳ ماه این مستند به طول انجامید. البته به دلیل مسائل امنیتی نمی‌شد در زمان حیات «صفر سیفی» یکی از فرمانده‌های لشکر فاطمیون این مستند را منتشر کرد اما اکنون با شهادت این فرمانده فاطمیون در دیرالزور، ما توانستیم اقدام به انعکاس و‌ رونمایی از مستند «پایان مأموریت» کنیم. وی با بیان اینکه امیدواریم فضا باز شود تا بتوانیم درباره مقاومت صریح‌تر صحبت کنیم، گفت: طی این سال‌ها بسیاری از مناطق سوریه به دست فاطمیون آزاد شد. سال گذشته در عملیات بادیه و اتفاقاتی که موجب پایان سیطره داعش شد، مقرهای اصلی داعش از بین رفت و‌ حکومت آنها متلاشی شد که ما این اقدام را مدیون لشکر فاطمیون هستیم.
در پایان با حضور اهالی رسانه از پوستر این مستند نیز رونمایی شد.


جلال غفاری‌قدیر به شبکه افق می‌رود
پس از ماه‌ها بدون مدیر ماندن شبکه تلویزیونی «افق»، جلال غفاری‌قدیر به عنوان مدیر این شبکه معرفی ‌شد. به گزارش فارس، اواسط تیرماه سال‌جاری با اعلام بازنشستگی علیرضا برازش، مدیر وقت شبکه یک سیما، مجید زین‌العابدین از شبکه 5 به شبکه یک آمد و در ادامه جواد رمضان‌نژاد مدیر شبکه افق نیز جایگزین زین‌العابدین در شبکه 5 شد. بنا بر این گزارش، پس از حدود 5 ماه بدون مدیر ماندن شبکه افق و مطرح شدن اسامی افراد مختلف‌، در نهایت بناست جلال غفاری‌قدیر مدیریت این شبکه تلویزیونی را بر عهده بگیرد. غفاری‌قدیر به عنوان چهره‌ای دانشگاهی شناخته می‌شود و پیش از این رئیس دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه امام حسین(ع) بوده است. پیش از این نام‌های مختلفی برای مدیریت این شبکه مطرح شده بود ولی در نهایت به نظر می‌رسد جلال غفاری‌قدیر گزینه نهایی مدیریت این شبکه باشد.


«رؤیای نیمه‌شب»  به چاپ هفتادوسوم رسید
«رویای نیمه‌شب» اثر مظفر سالاری با تیراژ یکهزار نسخه به چاپ هفتادوسوم رسید. به گزارش «وطن امروز»، این اثر داستانی است عاشقانه با زمینه مذهبی که حکایت از دلدادگی جوانی پاک‌سیرت از اهل سنت به دختری شیعه مذهب دارد که در راه وصال با موانع و اتفاقاتی تلخ و شیرین مواجه است. جذابیت قلم نویسنده به اندازه‎ای است که مخاطب را شیفته خود کرده و تا انتهای داستان همراه می‎سازد. بر اساس این گزارش، این اثر به قلم مظفر سالاری و توسط کتابستان معرفت در بازار کتاب با قیمت ۲۵۰۰۰ تومان موجود است.
 


Page Generated in 0/0047 sec