printlogo


کد خبر: 202017تاریخ: 1397/8/30 00:00
نشریه فرانسوی اکیپ ادعا کرد
مودریچ، واران و امباپه، نامزدهای نهایی توپ طلا

نشریه اکیپ با انتشار ویدئویی مدعی شد که کیلیان امباپه، رافائل واران و لوکا مودریچ، کاندیداهای نهایی توپ طلای 2018 خواهند بود.
مراسم توپ طلا سوم دسامبر (12 آذر) برگزار خواهد شد و برنده نهایی این عنوان سرانجام مشخص خواهد شد. با توجه به برگزاری جام‌جهانی و عملکرد فوق‌العاده ستاره‌های کرواسی و فرانسه در این جام، گفته می‌شود امسال پس از 10 سال، سلطه رونالدو و مسی بر این عنوان به پایان خواهد رسید. شواهد نیز حاکی از همین موضوع است؛ لوکا مودریچ تا به اینجا عنوان بهترین بازیکن یوفا و بهترین بازیکن فیفا را به خاطر درخشش در سال گذشته و قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال‌مادرید و نایب‌قهرمانی جام‌جهانی به دست آورده است و بخت اصلی شناخته می‌شود.
 ویدئوی منتشر شده از سوی اکیپ، ابتدا رونالدو را که برنده سال گذشته این عنوان است به نمایش می‌گذارد و سپس کلوزآپی از امباپه و واران به تصویر می‌کشد که در حال جشن قهرمانی جام‌جهانی هستند. پس از آنها، کلوزآپی دیگر از مودریچ که جام قهرمانی چمپیونزلیگ را می‌بوسد در تصویر به نمایش درمی‌آید و سپس تصویر کات خورده و تصویری از توپ طلا نمایش داده می‌شود.
در نهایت نیز تصویری از دیگر افراد کاندیدا مثل صلاح، رونالدو، مسی، نیمار، پوگبا، گریزمان، کانته و هازارد به سرعت در تصویر ظاهر می‌شود و در نهایت نیز بار دیگر امباپه، واران و مودریچ در تصویر حاضر می‌شوند.
یکی دیگر از نکات جالب توجه این ویدئو، تصویر گریزمان است که اولا مکث کوتاهی روی او می‌شود و برخلاف هموطنانش که در کنار آنها قهرمان جهان شد، پیراهن تیم‌ملی کشورش را بر تن ندارد و با پیراهن اتلتیکو به تصویر کشیده شده است.
توپ طلا که به عنوان معتبرترین عنوان فردی فوتبالی شناخته می‌شود، توسط نشریه فرانس فوتبال و با رای‌گیری از بازیکنان، مربیان و روزنامه‌نگاران سراسر جهان اهدا می‌شود.


Page Generated in 0/0055 sec