printlogo


کد خبر: 202033تاریخ: 1397/8/30 00:00
رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری اعلام کرد
برگزاری جشنواره پیامبر مهربانی

رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران از برپایی جشنواره بین‌المللی پیامبر مهربانی خبر داد و گفت یک سالن سینما در پردیس تئاتر تهران در شب ولادت پیامبر اکرم (ص) افتتاح می‌شود.
به گزارش تسنیم، سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران با تشریح بخشی از برنامه‌های ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: 10 ایستگاه در میدان امام حسین(ع)، فرهنگسرای شفق، فرهنگسرای قرآن، فرهنگسرای ملل، فرهنگسرای ولاء، میدان آزادی، باغ‌موزه قصر، ایوان انتظار، دریاچه خلیج‌فارس و منطقه گردشگری و فرهنگی عباس‌آباد آماده اجرای 15 برنامه با عنوان «بهار مهربانی» هستند. وی افزود: این برنامه‌ها با هدف تبیین سیره پیامبر اکرم(ص) و به صورت مردم‌محور و بدون هیچ بودجه دولتی برگزار می‌شود. این برنامه‌ها از دوشنبه‌شب 28 آبان بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز شد و تا 17 ربیع‌الاول ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران گفت: هر شب به مدت 2 ساعت کارگاه‌های هنری شامل خوشنویسی، تصویرسازی، نقاشی و  شعرخوانی برگزار می‌شود. در روز ولادت پیامبر اکرم(ص) نیز اتوبوس‌ها و قطارهای شهری به صورت رایگان در خدمت عموم مردم خواهند بود. وی از حضور هنرمندان داخلی و خارجی در اجرای برنامه‌های فرهنگی خبر داد و افزود: از کشورهای ترکیه، آذربایجان و احتمالا هندوستان، سوریه و عراق و همچنین از برخی از استان‌های کشور نیز هنرمندانی حاضر می‌شوند و از یکم تا چهارم آذرماه به اجرای دف‌زنی خواهند پرداخت.


Page Generated in 0/0044 sec