printlogo


کد خبر: 202036تاریخ: 1397/8/30 00:00
کوتاه و گویا

 سیدمنصور میرمرادی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مصوبه هیات وزیران و برگزاری جلسه مشترک با سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت آموزش‌وپرورش گفت: بر اساس توافق انجام‌شده در این جلسه مقرر شد بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل آموزش‌وپرورش با تأمین اعتبار توسط سازمان برنامه‌وبودجه برقرار شود و ایثارگران وزارت آموزش‌وپرورش و افراد تحت تکفل‌شان از این پس تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان این وزارتخانه قرار گیرند.
 رئیس پنجمین کنگره سلامت نوزادان ایران با اشاره به ارائه جدیدترین روش‌های تشخیصی و درمانی عفونت‌های نوزادان در این کنگره گفت: مرگ و میر نوزادان بر اثر عفونت در کشورهای در حال توسعه و توسعه‌نیافته بالا بوده اما خوشبختانه در کشور ما این آمار کاهش یافته و در حال حاضر عفونت دلیل پنجم مرگ و میر نوزادان است. هادی سماعی در آستانه برگزاری پنجمین کنگره سلامت نوزادان ایران، اظهار داشت: محور اصلی این کنگره عفونت‌های دوران نوزادی است و جدیدترین روش‌های تشخیصی و درمانی عفونت‌های نوزادان با حضور اساتید و صاحب‌نظران برجسته در این کنگره مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.
 مدیریت فرهنگی- هنری مترو در راستای برگزاری جشن‌های گسترده بهار مهربانی با هدف برگزاری جشن ولادت حضرت محمد(ص) با اجرای گروه‌های سرود دانش‌آموزی میزبان شهروندان و مسافران در تمام خطوط مترو تهران می‌شود. فرهنگسرای مترو با مشارکت  ستاد عالی کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد ‌ با اجرای گروه سرود دانش‌آموزی، میزبان شهروندان در خطوط متروی تهران در هفته وحدت خواهد بود.


Page Generated in 0/0055 sec