printlogo


کد خبر: 202037تاریخ: 1397/8/30 00:00
اخبار

شهردار سابق تهران:
تنها ۶ نفر از اقوام من مسؤولیت گرفتند
شهردار سابق تهران با تاکید بر اینکه حکم بنده در زمان حضورم در شهرداری تهران به فاصله چند ساعت توسط وزیر کشور صادر شد، گفت: در مدت حضورم در شهرداری تهران ۲۷ انتصاب انجام دادم که از این تعداد تنها ۶ نفر از قوم بنده بودند.  به گزارش تسنیم، سیدمحمدعلی افشانی، شهردار سابق تهران در جریان یکصدوسومین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: در مدت حضورم در مجموعه مدیریت شهری 27 انتصاب انجام داده‌ام که از این تعداد 6 نفر از قوم خاص هستند و از شما می‌خواهم لیست این 27 نفر را انتشار دهید تا رسانه‌ها و مردم بدانند تنها 6 نفر از قوم بنده در شهرداری تهران در این مدت منصوب شده‌اند. وی گفت: در روزهای  گذشته هجمه‌های شدیدی بابت یکی از انتصاب‌های بنده شده است و آن انتصاب بازمی‌گردد به سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران و باید به این موضوع اشاره کنم که بنده بارها اعلام کرده بودم تا زمانی که در شهرداری تهران باشم طبق قانون به وظایف خود عمل می‌کنم. بر اساس قانون قرار بود بنده تا 15 آذرماه در مجموعه شهرداری تهران باشم و آقای هاشمی و همچنین سازمان بازرسی کشور نیز بر این موضوع تاکید داشتند و بنده نیز با توجه به این بازه زمانی تلاش می‌کردم کارهای مفیدی را در شهرداری انجام دهم و قرار بود جوانان جایگزین نیروهای قدیمی شوند.

عضو شورای شهر تهران: تهرانی‌ها از ما راضی نیستند!
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به تلاش‌های زیاد مدیریت شهری پنجم از نبود موفقیت مدیریت شهری پنجم در پاسخگویی به مطالبات شهروندان انتقاد کرد. به گزارش فارس، محمد سالاری پس از استماع گزارش افشانی، شهردار سابق تهران از اقدامات انجام شده در دوره مدیریت خود گفت: افشانی به عنوان شهردار منتخب شورای پنجم در طول مدیریت خود به رویکردهای اعلامی  بویژه پاکدستی تداوم بخشید و احترام واقعی به نهاد مدنی و شورا را در رفتارها و رویکردها اجرا کرد، هر چند در این تعامل بسیار موثر و معنادار تدابیر شخص رئیس شورای شهر و تک‌تک اعضا نیز بسیار موثر بوده است. وی افزود: متاسفانه به‌رغم تلاش‌های شورای پنجم و 2 شهردار گذشته، شهروندان تهرانی از ما راضی نیستند، چرا که در این مدت مطالبات‌شان برآورده نشده و ما نتوانستیم از ظرفیت و فرصت‌های مهم پیش رو به نحو احسن بهره‌برداری کنیم. امیدواریم در مدت زمان باقیمانده از این دوره با تداوم تعامل گذشته بین شورا و شهرداری و سازمان‌ها و نهادها بتوانیم به مطالبات افکار عمومی پاسخ مناسبی دهیم و این حق شهروندانی است که برای رای دادن به ما، ساعت‌ها در صف‌های طولانی ایستادند.

فرصت 3 روزه وزارت کشور  برای تأیید حکم شهردار
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه هنوز خبر موثقی درباره آخرین وضعیت صدور حکم حناچی نداریم، گفت اما اخبار منفی در این زمینه در حال کم شدن است. به گزارش تسنیم، محسن هاشمی‌رفسنجانی در پایان یکصدوسومین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: هنوز خبر موثقی درباره تایید حکم پیروز حناچی نداریم اما پیگیری‌ها حاکی از این است که اخبار منفی در حال کم شدن است. هاشمی گفت: ما 22 آبان‌ماه در جلسه‌ای حناچی را به عنوان شهردار منتخب تهران انتخاب کردیم و همان روز نامه وی را به وزارت کشور ارسال کردیم که بر اساس قانون، وزارت کشور 10 روز مهلت دارد به این نامه پاسخ بدهد و حکم شهردار را امضا کند و از آن زمان 7 روز سپری شده و تا 3 روز آینده نتیجه مشخص می‌شود. به گفته محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران اعضای شورای شهر تهران هفته آینده جلسه‌ای نخواهند داشت و چنانچه درباره فرآیند صدور حکم حناچی مشکلی پیش آید اعضای شورای شهر تهران جلسه‌ای را تشکیل خواهند داد.
 


Page Generated in 0/0056 sec