printlogo


کد خبر: 202078تاریخ: 1397/9/1 00:00
اخبار

جدایی قطعی گرشاسبی، کاشانی، قراب و ملکی از سرخابی‌ها
قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بزودی اجرایی می‌شود.
در حالی که گفته می‌شد به دلیل آغاز واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و اینکه اعضای هیات مدیره 2 باشگاه، حقوقی بابت فعالیت‌شان نمی‌گیرند و از تیغ برکناری به سلامت می‌گذرند، ظاهرا قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان نه‌تنها گریبان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را می‌گیرد، بلکه شامل جعفر کاشانی عضو هیات مدیره این باشگاه و عباس ملکی و جواد قراب 2 عضو بازنشسته هیات مدیره استقلال هم می‌شود.
به گزارش ایسنا، مجمع باشگاه استقلال با حضور مسعود سلطانی‌فر ۵ آذر و مجمع باشگاه پرسپولیس ۱۰ آذر برگزار خواهد شد و بعد از آن 3 عضو جدید هیات مدیره استقلال (با احتساب استعفای افتخاری) و یک عضو جدید هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس معرفی می‌شوند.

مدال نقره رضا قاسمی در مسابقات جهانی نجات غریق
نماینده تیم ملی نجات‌غریق ایران در ماده ۹۰ متر سرعت به مدال نقره جهان دست یافت.
به گزارش ایسنا، از صبح چهارشنبه ۳۰  آبان ۱۳۹۷ در ادامه رقابت‌های نجات‌غرق قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در استرالیا،‌ نماینده ایران در بخش ساحلی نایب‌قهرمان شد و پنجمین نقره ایران در این مسابقات را کسب کرد.
رضا قاسمی، دوومیدانی‌کار سرعتی و عضو تیم ملی نجات غریق ایران موفق شد روی سکوی دوم رقابت‌های ماده دوی ٩٠ متر سرعت ساحلی قهرمانی جهان در رشته نجات‌غریق قرار بگیرد و مدال نقره را از آن خود کند.
پیش از این و در بخش استخری این رقابت‌ها نمایندگان ایران توانستند ۸ مدال (۳ مدال طلا، ۴ مدال نقره و یک مدال برنز) را برای تیم‌ملی نجات‌غریق کسب کنند.

ماجرای حذف بیرانوند از گزینه‌های مرد سال آسیا چه بود؟
عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس ابتدا در بین گزینه‌های بهترین بازیکن قاره قرار داشته است.
فهرست نامزدهای AFC برای انتخاب برترین بازیکن سال قاره اعلام شد اما با وجود برخی خبرها که در رسانه‌های بین‌المللی مبنی بر حضور علیرضا بیرانوند در بین کاندیداها منتشر شد، این دروازه‌بان جایی در بین گزینه‌های نهایی نداشت. این در حالی است که بیرانوند در یک سال اخیر با درخشش خود در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه و لیگ قهرمانان آسیا، مورد توجه کارشناسان قرار گرفته بود و یک روز پیش از اعلام اسامی نهایی کاندیداهای بهترین بازیکن نیز نام او از سوی رسانه‌های خارجی به عنوان یکی از 3 نامزد نهایی اعلام شده بود. آنچه در این بین، بیش از اصل خبر حذف بیرانوند از بین گزینه‌های نهایی خبرساز شد، دلیل این حذف بود؛ سعد الحارثی، خبرنگار عربستانی که برخی رسانه‌ها او را عضو سابق کنفدراسیون فوتبال دانسته‌اند، اعلام کرده دلیل خط خوردن علیرضا بیرانوند، محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات به خاطر «فوتبال ناپاک» بوده است. علی تارقلی‌زاده، عضو ایرانی AFC در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهار نظر سعد الحارثی گفت: چنین شخصی را نمی‌شناسم و نمی‌دانم واقعا سابقه حضور در AFC را دارد یا نه. اما فوتبال ایران در فهرست اولیه نامزدهای برترین بازیکن، صاحب گزینه بوده است. او افزود: کنفدراسیون برای انتخاب برترین‌ها ابتدا فهرست ۱۰ نفره‌ای را اعلام می‌کند که علیرضا بیرانوند در این فهرست حضور داشت اما اینکه آیا او در بین 3 گزینه نهایی نیز بوده و بعدا خط خورده، مساله دیگری است که من از آن بی‌خبرم.

فروش مانژوکیچ با شرایطی ویژه!
باشگاه فوتبال یوونتوس حاضر است تحت شرایطی مهاجم ملی‌پوش و کروات خود را به تیمی دیگر واگذار کند. ماریو مانژوکیچ از وضعیت خود در بیانکونری رضایت ندارد. درباره آینده او در هفته‌های اخیر اخبار و شایعات زیادی انتشار یافته است. جدید‌ترین خبری که از او به گوش رسیده، مربوط به روزنامه ورزشی توتواسپورت است که دیروز نوشت یووه تحت شرایطی ویژه حاضر به واگذاری مهاجم 32 ساله خود است. طبق نوشته این نشریه در پایان فصل جاری چنانچه تیمی حاضر شود رقمی حدود 25 میلیون یورو بابت گلزن کروات هزینه کند، مجوز انتقالش صادر خواهد شد. در شرایط کنونی شنیده می‌شود منچستریونایتد انگلیس علاقه‌مند به همکاری با این گلزن باتجربه است.
مانژو از سال 2015 که عضو این تیم ایتالیایی است در 102 بازی 27 گل زده است.


Page Generated in 0/0050 sec