printlogo


کد خبر: 202147تاریخ: 1397/9/5 00:00
اخبار

فیلمبرداری «ماجرای نیمروز ۲»  به پایان رسید
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» از پایان فیلمبرداری آن خبر داد. به گزارش فارس، فیلمبرداری قسمت دوم از فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» با نام «رد خون» که از ۱۹ شهریور آغاز شده بود، پنجشنبه ۲ آذر در پایگاه‌های شکاری مهرآباد تهران به پایان رسید. سیدمحمود رضوی، تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز؛ رد خون» با انتشار عکسی از جشن پایان فیلمبرداری این پروژه نوشت: به یاری خدا و تلاش شبانه‌روزی تک تک اعضای گروه پرتلاش و پرانگیزه ماجرای‌نیمروز، این کار سخت با روزهای بسیار سخت گذشت و تمام شد؛ سختی‌هایی که از مطالعات آغاز شد و در پیش‌تولید به مقاومت در مقابل ساخت رسید و در تولید به سختی‌های فراوان اجرایی و تولیدی! اما به یاری خدا و با همکاری تک‌تک اعضای گروه از همه موانع عبور کردیم و دیشب این کار هم تمام شد. محمدحسین مهدویان هم با انتشار پستی نوشت: شکر خدا تا اینجایش به سختی ولی با خوبی و خوشی به انجام رسید ولی می‌دانم برای اینکه این فیلم رنگ پرده را ببیند، راه سخت‌تری در پیش داریم. گفته می‌شود داستان «ماجرای نیمروز؛ رد خون» در ادامه داستان قسمت اول این فیلم است که عملیات مرصاد و شکست منافقین در واپسن روزهای جنگ تحمیلی را روایت می‌کند. هادی حجازی‌فر، بهنوش طباطبایی، محسن کیایی، هستی مهدوی‌، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، امیراحمد قزوینی و جواد عزتی بازیگران «ماجرای نیمروز ۲» هستند. احتمالاً نخستین نمایش این اثر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.


استقبال مخاطبان از «جیمزباند» سیاهپوست
از میان ۲۲۰۱ مخاطب حاضر در یک بررسی که توسط هالیوود ریپورتر انجام شد، ۶۳ درصد افراد از ایده انتخاب ادریس البا، بازیگر سیاهپوست برای ایفای نقش جیمز باند حمایت کرده‌اند. به گزارش مهر به نقل از ایندیپندنت، با وجود اینکه ممکن است دنیل کریگ قرارداد بازی در 2 قسمت آینده فیلم‌های جیمز باند را امضا کرده باشد، گمانه‌زنی‌ها درباره جیمز باند بعدی سینما همچنان ادامه دارد و متوقف نمی‌شود. در این میان، هر چند هواداران افراطی فیلم‌های جیمز‌باند معتقدند این شخصیت هرگز نباید رنگ پوستی غیر از سفید داشته باشد اما بیشترین گمانه‌زنی‌ها بر محور ادریس البا، بازیگر مشهور سیاهپوست انگلیسی می‌گذرد. البا اوایل سال جاری به دنبال سخنان باربارا بروکلی، تهیه‌کننده فیلم‌های «جیمز باند» که گفته بود درها برای «باند سیاهپوست» باز است، توئیت «اسم من الباست، ادریس البا» (جمله مشهور معرفی شخصیت باند در مجموعه فیلم‌های جیمز باند) را منتشر کرد. حال با توجه به یک بررسی جدید، اکثریت مردم ایالات متحده آمریکا بر این باورند که ادریس البا بازیگر مجموعه تلویزیونی باید نقش مامور ۰۰۷ را بازی کند. باید منتظر ماند و دید تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم‌های جیمز باند برای جانشین دنیل کریگ در نهایت کدام بازیگر را انتخاب خواهند کرد.

بعد از دامبو، نسخه بازسازی شده «شیرشاه» می‌آید
روسای کمپانی دیزنی به سمت ساخت نسخه‌های جدیدی از انیمیشن‌های خاطره‌انگیز خود در قالب لایواکشن رفته‌اند و بعد از نسخه بازسازی شده انیمیشن معروف «دامبو»، نسخه بازسازی‌شده انیمیشن «شیرشاه» نیز توسط کمپانی دیزنی ساخته شده است. به گزارش فارس به نقل از ورایتی، سری دوم انیمیشن سینمایی «شیرشاه» با صدای هنرمندان و خوانندگان معروف هالیوودی روی پرده سینما می‌آید.‌«جان فاورو» که در سال ۲۰۱۶ فیلم لایو‌اکشن «کتاب جنگل» را برای کمپانی «دیزنی» کارگردانی کرده بود، اینجا نیز کارگردانی «شاه‌شیر» را برعهده دارد. این آخرین ساخت مجدد یک فیلم لایو‌اکشن (فیلم‌ها و ویدئوهایی که در آن به جای تصاویر متحرک‌سازی شده و انیمیشن، از بازیگران واقعی (انسان یا حیوان) استفاده می‌شود) در کمپانی دیزنی است که تاکنون ساخته است. بازسازی فیلم‌های موفقی همچون «دیو و دلبر» در سال گذشته نشان از استقبال خلق سری جدید این فیلم‌ها دارد. نسخه‌های «دامبو»، «علا‌ء‌الدین»، «بانو و ولگرد» و «مولان» از جمله فیلم‌هایی هستند که سری جدیدشان در کمپانی دیزنی در حال ساخت است.


Page Generated in 0/0069 sec