printlogo


کد خبر: 202148تاریخ: 1397/9/5 00:00
اخبار

«وقتشه» با مجریان جدید  روی آنتن می‌رود
برنامه «وقتشه» به تهیه‌کنندگی  ابوالفضل صفری این روزها مراحل پیش‌تولید را می‌گذراند.
 به گزارش فارس، گروه تهیه و تولید برنامه تلویزیونی «وقتشه» این روزها در حال مذاکره با اسپانسرها هستند تا بتوانند بزودی برنامه را روی آنتن ببرند. سری جدید برنامه «وقتشه» با طرحی کاملا متفاوت از فصل‌های پیشین تولید خواهد شد. محوریت این برنامه در سری جدید خانواده و مهارت‌های زندگی است و تا حدی از ازدواج که محوریت برنامه‌های پیشین را تشکیل می‌داد، فاصله گرفته‌ است. بسیاری بر این باور بودند که تغییر مجری نیز یکی از اتفاق‌های جدید در این برنامه خواهد بود اما برخلاف این تصورات، تفتی مجری اصلی این برنامه خواهد بود با این تفاوت که مجری‌های خانم دیگری به صورت مکمل در کنار او قرار خواهند گرفت. برنامه «وقتشه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در ۱۰۰ قسمت طراحی و به شبکه نسیم ارائه شده است.

مقاومت فلسطین به «نقطه رهایی» می‌رسد
«نقطه رهایی» ویژه‌برنامه شبکه 5 در هفته بسیج است که هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن رسانه ملی می‌رود. به گزارش «وطن‌امروز»، «نقطه رهایی» ویژه‌برنامه رسانه ملی در هفته بسیج است که با حضور فعالان و رهبران جبهه مقاومت اسلامی در منطقه به تبیین تشکیل بسیج جهانی مستضعفین در کشورهای لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن می‌پردازد. دکتر سهیل اسعد (ادگاردو روبین) مبلغ و محقق آرژانتینی مجری این برنامه تلویزیونی است. «نقطه رهایی» هر شب ساعت ۲۲ به صورت زنده روی آنتن شبکه ۵ می‌رود. این برنامه در ۶ قسمت از شنبه تا پنجشنبه پخش می‌شود. محمدمهدی سموعی، تهیه‌کننده «نقطه رهایی» و علی‌اکبر سیاح‌طاهری، سردبیر آن است که در مرکز برنامه‌های تلویزیونی بسیج صداوسیما تولید شده است.

آغاز پخش سریال «بی‌قرار»  از شبکه 2 سیما
مجموعه تلویزیونی «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام از پنجم آذرماه روی آنتن شبکه 2 سیما می‌رود. به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام سرانجام پس از 4 سال از دوشنبه (پنجم آذرماه) در باکس اصلی سریال‌های شبکه 2 سیما و از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت. این سریال پربازیگر سال ۹۳ در تهران، مشهد و پاریس مقابل دوربین رفت. لاله اسکندری، سارا خویینی‌ها، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی، محمد صادقی، کامران تفتی، امیرحسین صدیق، کمند امیرسلیمانی، داریوش کاردان، مریم امیرجلالی، مریم بوبانی، زهرا سعیدی، اسماعیل خلج، آتش تقی‌پور، سولماز آقمقانی، رضا اخلاقی‌راد، سعید محیط، هادی فراهانی، همراه با هنرمندان خردسال فاطمه دقاقی و حامی فراهانی بازیگرانی هستند که در این مجموعه ۲۸‌قسمتی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره پنجم «مدرسه رمان»
فراخوان ثبت‌نام پنجمین دوره آموزشی «مدرسه رمان» در موسسه فرهنگی- هنری «شهرستان ادب» منتشر شد. به گزارش «وطن‌امروز»، نویسندگان جوان تا بیستم آذرماه امسال فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مدرسه‌ رمان به نشانی‌ madreseroman.com یا سایت رسمی شهرستان ادب به نشانی shahrestanadab.com، ثبت‌نام کنند و کارنامه ادبی خود را برای بررسی کارشناسی بفرستند، بنابراین داشتن پیشینه ادبی و داستان‌نویسی، برای ثبت‌نام در مدرسه‌ رمان ضرورت دارد. مدرسه رمان در مرحله‌ پس از ثبت‌نام، از افرادی که دارای توانمندی ادبی قابل قبولی باشند، درخواست طرح رمان خواهد کرد. منتخبان نهایی از میان ارائه‌کنندگان طرح رمان، به انتخاب استادان مدرسه، وارد مدرسه خواهند شد. هنرجویان گزینش شده، طی یک دوره‌ 10 ماهه، ضمن آموزش‌های لازم و مرتبط با نوشتن رمان توسط اساتید دانشگاه و نویسندگان و منتقدان سرشناس کشوری، زیر نظر یکی از استادان مدرسه رمان، نگارش کار خود را آغاز خواهند کرد.
 


Page Generated in 0/0056 sec