printlogo


کد خبر: 202212تاریخ: 1397/9/6 00:00
شلیک بالستیک یمنی‌ها به قلب متجاوزان سعودی

گـروه‌ بیـن‌الملل: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن (وابسته به انصارالله) با شلیک 2 موشک بالستیک مدل بدر یک، پایگاه‌های نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی در عسیر و نهم را هدف قرار دادند.
رسانه‌های وابسته به وزارت دفاع یمن اعلام کردند نخستین موشک به پادگان متجازوان در ورودی علب در عسیر و موشک دوم نیز به پادگانی در نهم شلیک شد و با دقت اهداف خود را هدف قرار داد و کشته و زخمی‌هایی بر جای گذاشت.
یگان مهندسی نیروهای مشترک یمن نیز اقدام به نصب کمین محکمی در پایگاه‌‌های متجاوزان در صبرین و الشعف کردند که به کشته و زخمی شدن شماری از افراد مسلح منجر شد. نیروهای مقاومت یمن در استان لحج نیز از نفوذ مزدوران جلوگیری کرده و تلفات جانی در صفوف آنان بر جای گذاشتند.
 ارتش یمن همچنین توانست از نفوذ مزدوران متجاوز به ورودی الخضرا در نجران و همچنین نفوذ آنان به کوه تویلق در جیزان جلوگیری کند و شماری از مزدوران نیز کشته یا زخمی شدند.
این در حالی است که متجاوزان همچنین به هدف‌‌‌گیری غیرنظامیان یمنی ادامه داده و ده‌ها گلوله به منازل شهروندان الدریهمی شلیک و جنگنده‌ها نیز به نزدیکی هتل الواحه در منطقه مسکونی 7 ژوئن در بخش الحالی حمله کردند.
 


Page Generated in 0/0068 sec