printlogo


کد خبر: 202219تاریخ: 1397/9/6 00:00
اخبار

کدام سریال‌ها تا پایان سال روانه آنتن شبکه 3 می‌شود؟
شبکه 3 سیما با پخش مجموعه‌های تلویزیونی «بانوی عمارت» و «لحظه گرگ‌ومیش» سال ۹۷ را به پایان می‌رساند. به گزارش «وطن امروز»، مهدی آذرپندار سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه 3 در ارتباط با جدول پخش مجموعه‌های تلویزیونی این شبکه تا پایان سال ۹۷ گفت: با توجه به همزمانی پخش بازی‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا با ساعت پخش مجموعه‌های تلویزیونی این شبکه، باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام می‌دادیم تا مجموعه‌ای از کنداکتور بیرون نماند و پخش آن به سال ۹۸ نیفتد. به همین دلیل تا پایان سال ۹۷ تنها 2 مجموعه «بانوی عمارت» و «لحظه گرگ‌ومیش» را در جدول پخش قرار دادیم. البته به جز 2 مجموعه اصلی، در زمان‌های خالی کنداکتور در نظر داریم تعدادی  مینی‌سریال‌ نیز پخش‌کنیم. «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و تهیه‌کنندگی مجید مولایی با بازی بازیگرانی چون پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع‌نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خداپناهی، شبنم فرشادجو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزاآقایی، احسان امانی و محمد فیلی از نیمه آذرماه روی آنتن شبکه 3 می‌رود. «لحظه گرگ‌ومیش» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان با بازی بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، فرید سجادی‌حسینی، شهره سلطانی و علیرضا کمالی‌نژاد، پس از اتمام پخش «بانوی عمارت» روی آنتن شبکه 3 می‌رود.

رونمایی از «تب مسین» در به اضافه مستند
مستند «تب مسین» به کارگردانی رهبر قنبری در فصل جدید برنامه «به اضافه مستند» روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت و از آن رونمایی خواهد شد. به گزارش «وطن امروز»، دومین قسمت از فصل سوم «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «تب مسین» ساخته رهبر قنبری از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند، دکتر وحید شقاقی‌شهری، اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی و محمد دلاوری، مجری باسابقه کشور و از فعالان رسانه‌ای میهمان برنامه خواهند بود و با موضوع شرایط سخت کاری کارگران معدن، بهبود شرایط زندگی معدنچی‌ها و راهکارهای حل این موضوع صحبت خواهند کرد. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت. این مستند که به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رهبر قنبری و به سفارش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده است، برای نخستین بار در شبکه مستند و برنامه «به اضافه مستند» رونمایی و اکران خواهد شد. این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه 6 آذر ساعت 20:30 از شبکه مستند پخش خواهد شد. «به اضافه مستند» با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت 20:30 روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مسابقه استعدادیابی «فوتبالی‌ها» در شبکه 2
شبکه 2 سیما نخستین برنامه استعدادیابی فوتبال برای کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ ساله را تحت عنوان مسابقه‌ای به نام «فوتبالی‌ها» برگزار می‌کند. کودکان و نوجوانان فوتبال‌دوست سراسر کشور که در رده سنی ۸ تا ۱۸ سال قرار دارند با ارسال نام و نام‌خانوادگی خود به شماره ۳۰۰۰۰۲۰۲ می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. این مسابقه در 2 سطح فردی و گروهی برگزار می‌شود. در رده فردی استعدادهای شرکت‌کنندگان در بخش‌هایی نظیر توانایی روپایی زدن، سرعت حرکت با توپ، نقطه‌زنی در دروازه، پرتاب اوت، دروازه‌بانی و ... مورد سنجش قرار می‌گیرد. همچنین در سطح گروهی نیز تیم‌هایی
 ۶-۵ نفره در مسابقاتی شرکت می‌کنند که توانایی کار با توپ فوتبال و فعالیت گروهی‌شان مورد بررسی قرار می‌گیرد. فصل اول «فوتبالی‌ها» که قرار است در ایام دهه فجر روانه آنتن شود به کشف استعدادهای کودکان و نوجوانانی اختصاص دارد که در مرحله اول  از میان علاقه‌مندان حضور در این مسابقه انتخاب شده‌اند. «فوتبالی‌ها» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه 2 سیما است که تهیه‌کنندگی آن را حمید اسکویی بر عهده دارد.


Page Generated in 0/0048 sec