printlogo


کد خبر: 202283تاریخ: 1397/9/7 00:00
مصدومیت 13 نفر بر اثر آتش‌سوزی انبار لوازم یدکی

گروه اجتماعی: سخنگوی سازمان اورژانس گفت: آتش‌سوزی انبار لوازم یدکی خودرو ظهر سه‌شنبه در خیابان امیرکبیر (منطقه 12) تهران 13 مصدوم برجا گذاشت.
 به گزارش «وطن امروز»، پیمان صابریان درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس و 2 موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند. وی گفت: در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۱۰ نفر در محل درمان و 3 نفر پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در این باره افزود: حوالی ساعت 12 دیروز حادثه آتش‌سوزی در انبار لوازم یدکی خودرو در خیابان امیرکبیر، کوچه سراج‌الملک به سامانه 125 اعلام شد و بلافاصله ماموران چند ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سیدجلال ملکی افزود: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد انباری مملو از لوازم یدکی خودرو دچار آتش‌سوزی شده است که آتش شعله‌ور و در حال سرایت به اطراف بود.
وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان وارد عملیات شده و موفق شدند حریق را کنترل کنند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این آتش‌سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کرد.


Page Generated in 0/0046 sec