printlogo


کد خبر: 202288تاریخ: 1397/9/7 00:00
کوتاه و گویا

 مدیر کل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از پیاده‌‌سازی و استقرار جدیدترین نسخه نظام مدیریت محیط‌زیست در شهرداری تهران خبر داد. صدرالدین علی‌پور، مدیر کل محیط‌زیست شهرداری تهران تاکید کرد: در چند دهه گذشته  بسیاری از دولتمردان، متخصصان و کارشناسان با تلاش گسترده، به حفاظت از زیستگاه انسان و محیط پیرامون آن همت گمارده و با تدوین مقررات و الزامات قانونی کوشیده‌‌اند زندگی نسل‌های کنونی و آینده بشر را از خطرهای جدی مصون نگاه دارند که یکی از این مجموعه قوانین و مقررات استاندارد ایزو  14001 است.
 نخستین کنگره ملی «امیرکبیر» در 4 بخش آثار مقالات علمی، آثار ادبی، آثار هنری و آثار مجازی اعلام فراخوان کرد. دبیرخانه کنگره ملی «امیر‌کبیر» با هدف آشنایی بیشتر با ابعاد زندگی و سیره شخصیت واقف میرزامحمدتقی‌خان فراهانی (امیرکبیر)، نمودار کردن زوایای پنهان شخصیتی وی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، لزوم آشنایی و ارتباط بیشتر نسل جوان با حیات فکری سیاسی امیرکبیر و در نهایت الگوگیری از سیره شخصیتی این شخصیت بزرگ تاریخ، ابعاد گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی فراخوان این کنگره را اعلام کرد.
 800 عدد پرچم جمهوری اسلامی ایران از سوی شهرداری منطقه 3 تهران در معابر، بزرگراه‌ها و بوستان‌‌های این منطقه نصب شد. عباس فخارمنش، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست این منطقه گفت: به منظور زیباسازی محیط شهری پرچم‌‌های جمهوری اسلامی در ارتفاع ۳ متری در خیابان‌های شریعتی و میرداماد، پل فجر،  رسالت و حقانی، بوستان‌ها و ساختمان‌‌های اداری این منطقه نصب شد.
 فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت گفت: انجام بوتاکس در  افرادی که در دوران شیردهی و ‌بارداری قرار داشته یا دچار مشکلات عضلانی و عصبی هستند ممنوع بوده و دارای عوارض است. همچنین اگر این اقدام توسط افراد غیرمتخصص انجام شود مشکلات غیرقابل جبرانی را خواهد داشت. بابک ساعدی، فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت در شانزدهمین کنگره بین‌المللی انجمن علمی جراحان گوش، گلو، بینی، سر و گردن ایران اظهار داشت: جراحی پلاستیک صورت در 3 حیطه بزرگ قرار دارد که گروه اول بازسازی بوده و در مواردی که مشکلی در ظاهر یا کارکرد صورت باشد، انجام می‌شود.
 8 کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بسته‌ بیست‌وهفتم لاک‌پشت‌پرنده به مناسبت روز کتاب‌گردی قرار گرفته و به خانواده‌ها و مخاطبان پیشنهاد شده است. گروه داوری لاک‌پشت پرنده به مناسبت‌های گوناگون فهرستی از بهترین کتاب‌های گروه ادبیات، دین و علوم انسانی، علمی و آموزشی، هنر و سرگرمی و آثار منتشر شده برای کودکان زیر 5 سال را معرفی و از خانواده‌ها دعوت می‌کند تا با حضور در کتابفروشی‌ها و خرید کتاب‌های کودک و نوجوان، در این حرکت فرهنگی شرکت کنند.


Page Generated in 0/0053 sec