printlogo


کد خبر: 202412تاریخ: 1397/9/10 00:00
اخبار

قهرمانی ایران در فوتبال 7 نفره آسیا- اقیانوسیه
تیم‌ملی فوتبال 7 نفره ایران به مقام نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا- اقیانوسیه دست یافت. در ششمین و آخرین روز رقابت‌های فوتبال 7 نفره قهرمانی آسیا- اقیانوسیه در جزیره کیش، بعدازظهر پنجشنبه تیم‌های ایران و استرالیا در ورزشگاه المپیک به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کشورمان با نتیجه 7 بر صفر به برتری رسید و به مقام قهرمانی دست یافت. شاگردان علیرضا روزبهانی در این دوره از مسابقات برابر تایلند، اردن، کره جنوبی و در نهایت استرالیا پیروز شدند و با شکست همه حریفان، مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستادند. تیم ایران علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در رقابت‌های جهانی 2019 اسپانیا را نیز کسب کرد.  علیرضا زارع، محمد خراط، عباس ترابی، عبدالرضا کریمی‌زاده، رسول آتش‌افروز، مسعود ژولیده، بهنام آرندی، لطف‌الله جنگجو، حسین تیزبر، فرزاد مهری، مهرزاد ارشادی، ناصر اکبرپور و سامان نیلوفر بازیکنان تیم‌ملی در این رقابت‌ها بودند. همچنین علیرضا روزبهانی به عنوان سرمربی و نقی مهدوی به عنوان مدیرفنی در کنار تیم حضور داشتند.

لیست تیم‌ملی فوتسال اعلام شد
اسامی بازیکنان تیم‌ملی فوتسال ایران برای حضور در آخرین اردوی پیش از تورنمنت اسلواکی اعلام شد.
به گزارش مهر، اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی فوتسال به منظور شرکت در تورنمنت بین‌المللی اسلواکی از جمعه ۹ تا ۱۱ آذرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود که سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم‌ملی فوتسال اسامی ۱۶ بازیکن دعوت‌شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد:
۱- علیرضا صمیمی
۲- سپهر محمدی
۳- مسلم اولادقباد
4- محمد شجری
5- امین نصر‌الله‌زاده
۶- علی‌اصغر حسن‌زاده
7- توحید لطفی
8- مهدی جاوید
9- علیرضا جوان
۱۰- ابوالقاسم عروجی
۱۱- حسین طیبی
۱۲- سعیداحمد عباسی
13- محمدرضا سنگ‌سفیدی
۱۴- مهران عالیقدر
۱۵- حمید احمدی
۱۶- مهرداد قنبرزاده
احمد اسماعیل‌پور و قدرت بهادری 2 بازیکن دعوت‌شده به تیم‌ملی به دلیل آنچه «مصدومیت» و «مشکل شخصی» عنوان شده است، در این تورنمنت تیم‌ملی را همراهی نمی‌کنند و بازیکنان دیگری جایگزین آنها شده‌اند.

تیم‌ملی بسکتبال ایران  مغلوب استرالیا شد
تیم‌ملی بسکتبال ایران اولین دیدار خود در انتخابی جام‌جهانی ٢٠١٩ چین را به استرالیا واگذار کرد.
به گزارش مهر، دیدار تیم‌‌های ملی بسکتبال ایران و استرالیا در چارچوب پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی ٢٠١٩ چین دیروز جمعه در ملبورن برگزار شد و طی آن ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه ۴۷ به ۷۶ متحمل شکست شدند. 2 دیدار پایانی تیم‌ملی بسکتبال در رقابت‌‌های انتخابی جام‌جهانی اسفندماه و در چارچوب پنجره ششم برگزار می‌شود.
بر این اساس ملی‌پوشان کشورمان دوم اسفندماه به مصاف ژاپن می‌روند و پنجم اسفندماه نیز در تهران میزبان استرالیا خواهند بود.

مدافع برزیلی استقلال:
قلب من در ایران می‌ماند
مدافع برزیلی استقلال پیش از ترک ایران گفت: قلب من اینجا می‌ماند.
 لئوناردو پادوانی پیش از ترک ایران و بازگشت به برزیل برای ادامه روند درمانی خود، گفت: حس زیادی به ایران دارم. اینجا خیلی به من کمک شد.
ایران خانه دوم من است. وی افزود: 7 سال اینجا بودم و از همه تشکر می‌کنم. من به برزیل می‌روم ولی قلبم در ایران می‌ماند.


Page Generated in 0/0056 sec