printlogo


کد خبر: 202413تاریخ: 1397/9/10 00:00
اخبار

مسی بهترین بازیکن هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا شد
ستاره آرژانتینی بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. به گزارش فارس، اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) اعلام کرد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. بارسلونا در این هفته از رقابت‌ها مقابل آیندهوون صف‌آرایی کرد و با درخشش مسی با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

زلاتان جدید در بسکتبال!
بسکتبالیست بوسنیایی باشگاه بایرن مونیخ آلمان شباهت بسیار زیادی به زلاتان ایبراهیموویچ، فوتبالیست سوئدی دارد. به گزارش فارس، نیهاد یدوویچ بسکتبالیست بوسنایی باشگاه بایرن مونیخ آلمان شباهت بسیار زیادی به زلاتان ایبراهیموویچ ستاره فوتبال سوئد که در لیگ MLS آمریکا بازی می‌کند دارد. وی در صحبت‌هایی عنوان کرد تابستان زمانی که 3 روز در پاریس حضور داشت، به دلیل شباهت بسیار زیادش به زلاتان ایبراهیموویچ از هر دو نفر، یک نفر درخواست گرفتن عکس یادگاری از وی را داشت. این اقدام برای من غیرقابل باور بود. بلیچر ریپورت این نقل قول را سوژه خود کرده است.

پوگبا با آوردن آرایشگر به اردو مورینیو را عصبانی کرد!
ستاره فرانسوی منچستریونایتد با آوردن آرایشگر به اردوی تیمش، باعث خشم آقای خاص شد. به گزارش فارس، پل پوگبا یکبار دیگر اسباب ناراحتی ژوزه مورینیو را فراهم کرد.طبق اعلام روزنامه سان، یک روز قبل از انجام مسابقه لیگ برتر برابر کریستال‌پالاس (تساوی بدون گل)، پوگبا رفتاری در اردو کرد که باعث ناراحتی سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ شد. بازیکن خط میانی اولدترافوردی بدون اطلاع کادر فنی، آرایشگر خود را به اردوی تیمش آورد که همین امر باعث ناراحتی مربیانش شد. طبق گزارش نشریه انگلیسی، حضور این هافبک 25 ساله روی نیمکت ذخیره در بازی با یانگ بویز و بعد ورودش به بازی در دقیقه 64 به همین دلیل بود.

فینال کوپا لیبرتادورس در سانتیاگو برنابئو
فینال کوپا لیبرتادورس رسما در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید برگزار خواهد شد. به گزارش فارس، فینال کوپالیبرتادورس میان تیم‌های ریوپلاته و بوکاجونیورز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید برگزار خواهد شد. این دیدار در تاریخ 9 دسامبر (18 آذر) برگزار می‌شود.
دیدار رفت 2 تیم با تساوی 2-2 به پایان رسیده بود و قرار بود دیدار برگشت به میزبانی ریورپلاته برگزار شود اما به دلیل حمله تماشاگران این تیم به اتوبوس حامل بازیکنان بوکاجونیورز و پرتاب سنگ و چوپ که باعث مصدومیت 2 بازیکن تیم میهمان از ناحیه چشم شد، برگزاری این بازی به تعویق
افتاد.
پـس از آن کنفدراسیــون فوتبــال آمریکای‌جنوبی (کونمبول) اعلام کرد دیدار برگشت فینال جام لیبرتادورس (لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی) در تاریخ 8 یا 9 دسامبر (17 یا 18 آذر) در خارج از کشور آرژانتین برگزار خواهد شد.
ریورپلاته به خاطر رفتار هوادارانش نقره‌داغ شد
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی باشگاه ریورپلاته را به خاطر حمله هوادارانش به اتوبوس بوکاجونیورز نقره‌داغ کرد.
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی رسما باشگاه ریورپلاته را به خاطر حمله هوادارانش به اتوبوس بوکاجونیورز پیش از فینال برگشت کوپا لیبرتادورس
نقره داغ کرد.
کمیته انضباطی باشگاه ریورپلاته را 400 هزار دلار جریمه نقدی کرد و  این تیم در 2 دیدار خانگی نیز نمی‌تواند از حمایت هوادارانش بهره ببرد.


Page Generated in 0/0063 sec