printlogo


کد خبر: 202442تاریخ: 1397/9/10 00:00
کوتاه و گویا


 جلسه شورای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با حضور شهردار منطقه، مدیران شهری و ائمه جماعات منطقه 9 تهران برگزار شد. سیدعلی مفاخریان، شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به میزبانی شهرداری این منطقه در برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، باید با همکاری تمام ارگان‌ها نسبت به برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم و دستاوردهای انقلاب برای نسل‌‌های آینده با تمام وجود تلاش کرد.
 دبیر اجرایی پنجمین کنگره سلامت نوزادان ایران با اشاره به تأثیر شیر آغوز در پیشگیری از عفونت در نوزادان گفت: نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می‌کنند نیز در مقابل عفونت‌ها مقاوم‌ترند. نسترن خسروی، عضو هیات علمی علوم‌پزشکی ایران در پنجمین کنگره سلامت نوزادان ایران در ارتباط با عفونت نوزادان اظهار داشت: از ‌آنجایی که سیستم دفاعی نوزادان ضعیف بوده و جنین در محیط داخل رحم با میکروب‌ها و آنتی‌ژن‌ها مواجه نیست زمانی که متولد می‌شود در معرض عفونت‌های زیادی قرار می‌گیرد.
 در سال حمایت از کالای ایرانی، نمایشگاه آثار طراحی گرافیک و کارتون با موضوع «کالای استاندارد ایرانی می‌خرم» 5 آذرماه در باغ‌موزه قصر گشایش یافت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. کارگاه کشوری طراحی گرافیک و کارتون در اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور 70 هنرمند در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد. در این کارگاه 3‌روزه بیش از 140 اثر خلق شد که آثار منتخب آن در گالری ملک‌الشعرای بهار باغ‌موزه قصر در معرض دید عموم قرار گرفته است.
 آیین افتتاحیه ششمین دوسالانه مجسمه‌‌های شهری جمعه 9 ‏آذرماه در موسسه فرهنگی- هنری صبا برگزار شد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. در دوسالانه ششم ‌‎902‌‏ نفر در فراخوان شرکت کردند که از این میان 280 نفر برای بررسی در مرحله بعدی انتخاب شدند و در ‏نهایت 61 نفر به نمایشگاه ششمین دوسالانه راه یافتند.
 


Page Generated in 0/0069 sec