printlogo


کد خبر: 202470تاریخ: 1397/9/11 00:00
اخبار

سخنگوی تعزیرات خبر داد
برخورد با افزایش غیرقانونی  قیمت نان
 سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دولت به افزایش تحمیلی قیمت نان حساس است؛ افزایش قیمت نان، سیاست دولت نیست و معتقدیم مشکلات نانواها باید حل شود اما راه‌حل افزایش قیمت قوت غالب مردم نیست.
به‌گزارش مهر، سیدیاسر رایگانی درباره برخورد با افزایش غیرقانونی قیمت نان در برخی نانوایی‌های افزود: افزایش قیمت نان احقاق حق نانوا نیست و با توجه به حساسیت قیمت نان در جامعه، یارانه سنگین از سوی دولت به آرد و گندم اختصاص یافته اما از سال ۹۳ افزایش قیمت آرد یارانه‌ای برای نانوایان انجام نشده است.
 وی با اشاره به افزایش 5/1 برابری پرونده‌‌های گران‌فروشی اظهار داشت: در 8 ماه سپری شده از امسال، تعداد ۲ هزار و ۴۲۵ پرونده با موضوع گرانفروشی نان در تعزیرات حکومتی سراسر کشور تشکیل شده و برای هزار و ۹۸۴ پرونده رأی به پرداخت جزای نقدی در مجموع به مبلغ ۱۱ میلیارد ریال صادر شده است.
 رایگانی افزود: در همین بازه زمانی در سال ۹۶، تعداد ۹۹۸ پرونده تخلف گران‌فروشی برای نانوایان در سراسر کشور تشکیل شده است و متخلفان با صدور حکم به جزای نقدی برای هزار و ۱۱۵ پرونده به پرداخت
7 میلیارد ریال جریمه محکوم شده‌‌‌اند. سخنگوی تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: برخی نانوایی‌ها با فروش نان یک‌رو و دورو کنجد به صورت اجباری عمل می‌کنند که مصداق فروش اجباری است.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد
لغو سفرهای دانشجویی ارزان‌قیمت به عتبات
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از لغو شدن طرح سفرهای دانشجویی ارزان‌قیمت به عتبات خبر داد و گفت: این طرح به دلیل نوسانات ارزی لغو شد.
حجت‌الاسلام محمدرضا فقیهی درباره آخرین وضعیت برنامه‌‌ریزی برای راه‌اندازی سفرهای دانشجویی ارزان‌قیمت عتبات عالیات به مهر گفت: نوسانات ارزی اجرای این طرح را کاملا از ما سلب کرد. وی ادامه داد: در این زمینه کارهای زیادی انجام شده بود، همچنین مکان‌‌‌هایی برای محل اسکان دانشجویان پیش‌بینی شده بود اما متاسفانه نوسانات ارزی اجازه ادامه کار را به ما نداد. رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: چراکه اگر بخواهیم این دانشجویان را اعزام کنیم باید با ارز آزاد اعزام کنیم و ارز آزاد نیز ارز ارزان‌قیمت نخواهد بود. اکنون ارز عتبات ارز نیما است که ارزان‌قیمت‌تر است.


 محله چیذر با انجام بررسی‌‌های همه‌جانبه و مبتنی بر نیاز‌ها و انتظارات ساکنان و زیارت‌کنندگان مرقد مطهر امامزاده علی‌اکبر(ع) در مراسم‌‌های مذهبی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، نیازمند اجرای طرح توسعه محله‌ای است. زهرا نژادبهرام، عضو شورای اسلامی شهر تهران در برنامه بافت‌گردی محله چیذر که با حضور اسماعیل بدریان سرپرست شهرداری منطقه یک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، مدیریت شهری منطقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، شورایاران و مدیرمحله برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌‌های توسعه محله‌ای همه جوانب را از نظر محورهای ترافیکی، هویت محله، خدمات هفت‌گانه، ضوابط و مقررات، نیازها و انتظارات ساکنان محل مورد توجه قرار می‌دهد تا بتواند توسعه را همه‌جانبه به اجرا برساند.
 امین معتمدی، دبیر علمی نخستین سمپوزیوم ایمپلنت‌ تمام فک با اشاره به اینکه برگرداندن بافت‌ها و زیبایی صورت در عین گذاشتن دندان‌ها، پروسه درمان را پیچیده می‌کند، گفت: درواقع گذاشتن ایمپلنت‌ها و انجام انواع پیوندها به زمان زیادی نیاز دارند. روش درمانی پروآرچ‌ برای بیمارانی که دندان‌های خود را کشیده‌اند بسیار مناسب است و این روش ایمپلنت‌ از نوع ثابت به  حساب می‌آید.
 


Page Generated in 0/0063 sec