printlogo


کد خبر: 202471تاریخ: 1397/9/11 00:00
اخبار

درخواست از دانشگاه آزاد
این روزها فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد برای انجام کارهای فارغ‌التحصیلی و دریافت مدرک پایان دوره آموزشی با مشکلات گوناگونی مواجه هستند، روال طولانی برای دریافت مدرک و همچنین بروکراسی سخت و پیچیده برای تشکیل پرونده فارغ‌التحصیلی دانشجویان این دانشگاه را با مشکلات گوناگونی مواجه کرده است. از مدیران دانشگاه آزاد درخواست داریم برای تسهیل در امور اداری و همچنین انجام سریع‌تر کارها و صدور مدارک فارغ‌التحصیلی ضمن نظارت بر واحد‌های گوناگون، اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد


تداوم آلودگی هوای پایتخت
آسمان پایتخت روز گذشته برای سومین روز متوالی آلوده بود. به گزارش «وطن امروز»، بر اساس گزارش‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، روز گذشته شاخص هوای پایتخت روی عدد 103 قرار گرفت تا برای سومین روز متوالی کیفیت هوای پایتخت «ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه» شود. بر همین اساس، مناطق یک با شاخص 143 و 22 با شاخص 142 همچنین منطقه 18 با شاخص 136 و منطقه 3 با شاخص 131 آلوده‌ترین مناطق پایتخت بودند.

معاون شهردار تهران خبر داد
حذف طرح زوج و فرد  در سال آینده
معاون شهردار تهران با بیان اینکه سال آینده محدوده زوج و فرد به حلقه دوم طرح ترافیک تبدیل می‌شود، گفت: برنامه‌هایی در این باره داریم. محسن پورسیدآقایی‌ با بیان اینکه طرح ترافیک امسال در تهران بخوبی اجرا شد و تأثیر مستقیم در کاهش آلودگی و ترافیک داشته است، گفت: مطالعات زیادی انجام داده‌ایم و برنامه‌های جدی در این باره داریم. وی  گفت: سال آینده زوج و فرد نیز تبدیل به حلقه دوم طرح ترافیک می‌شود. پورسیدآقایی همچنین درباره آلودگی هوا در تهران گفت: خوشبختانه امسال بارش‌های زیادی  داشته‌ایم و در پاییز میزان آلودگی نسبت به سال گذشته کمتر بوده است. معاون شهردار تهران ادامه داد:‌ بدترین حالت در آلودگی هوا متعلق به 3 سال پیش بود که حدود ۲۰ روز سکون وارونگی داشتیم. اگر برنامه‌های کاهش آلودگی هوا در تهران اجرا شود دیگر شاخص قرمز نخواهیم داشت و مدارس تعطیل نمی‌شوند. وی به توسعه حمل‌ونقل  عمومی اشاره کرد و گفت: ‌باید حمل‌ونقل عمومی توسعه یابد که مردم رغبت کنند از این سیستم استفاده و کمتر از خودروی شخصی برای تردد استفاده کنند.

مدیرکل امور اجرایی زکات کشور تشریح کرد
افزایش 45 درصدی پرداخت زکات در کشور
مدیرکل امور اجرایی زکات کشور گفت: میزان پرداخت زکات در 8 ماهه امسال 45 درصد افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا، محمد سراب‌نشین در چهارمین اجلاس استانی نماز و همایش بزرگ استانی زکات اظهار داشت: امسال در مجموع 3 هزار و 700 میلیارد ریال زکات در کشور جمع‌آوری شد. وی افزود: از این میزان 2 هزار و 350 میلیارد ریال زکات مال معادل 63 درصد و یکهزار و 350 میلیارد ریال معادل 36 درصد زکات فطریه است. مدیرکل امور اجرایی زکات کشور تاکید کرد: تمام درآمد و منابع زکات جمع‌آوری شده در همان منطقه دریافت زکات هزینه و در زمینه فعالیت‌های عمرانی و کمک به فقرا هزینه می‌شود. وی اضافه کرد: اگر چه میزان زکات جمع‌آوری شده در کشور روند افزایشی دارد اما نسبت به ظرفیت منابع زکات کشور درصد ناچیزی است.
 


Page Generated in 0/0070 sec