printlogo


کد خبر: 202481تاریخ: 1397/9/11 00:00
اخبار

زندگی «آقامرتضی تهرانی» مستند شد
مستند «آقامرتضی تهرانی» در ۲ قسمت به تهیه‌کنندگی مهدی رضوانی در شبکه مستند سیما در حال تولید است. به گزارش «وطن امروز»، مستند «آقامرتضی تهرانی» به کارگردانی سیاوش ابراهیم‌زاده 2 قسمتی است که در هر قسمت از این مستند، شاهد مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها، نمایش اسناد و بازسازی صحنه‌هایی از گذشته در ارتباط با شخصیت مرحوم آیت‌الله آقامرتضی تهرانی خواهیم بود. از ویژگی‌های این مستند طراحی ساختار، دکوپاژ و میزانسن‌های استفاده شده و در نهایت شیوه روایت است. مستند «آقامرتضی تهرانی» به تهیه‌کنندگی مهدی رضوانی، کارگردانی سیاوش ابراهیم‌زاده و نویسندگی آرش پژمان در ۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌‌ای در شبکه مستند تولید می‌شود.

اعضای شورای اندیشه‌ورزی  شبکه 3 تغییر کردند
با حکم معاون سیما اعضای جدید شورای اندیشه‌ورزی شبکه 3 سیما تغییر کردند. به گزارش فارس، طی احکامی از سوی مرتضی میرباقری، معاون رئیس سازمان در امور سیما، اعضای جدید شورای اندیشه‌ورزی شبکه 3 سیما منصوب شدند. بنا بر این گزارش، علی‌اصغر پورمحمدی، میثم نیلی، شهاب اسفندیاری، سیداحمد عبودتیان و جعفر عبدالملکی افراد جدیدی هستند که بتازگی از میرباقری حکم گرفته‌اند.


اعلام جایزه مردمی «قهرمان مرصاد» در جشنواره «عمار»
میرزامحمد سلگی جانباز ۷۰ درصد جایزه‌ای با عنوان «قهرمان مرصاد» را برای بهترین اثر جشنواره فیلم «عمار» درباره دفاع‌مقدس اعلام کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، در بخش فراخوان‌های مردمی نهمین جشنواره فیلم «عمار» میرزامحمد سلگی جانباز ۷۰ درصد و راوی کتاب تقریظ شده «آب هرگز نمی‌میرد»، جایزه‌ای با عنوان «قهرمان مرصاد» را برای بهترین اثر این جشنواره درباره دفاع‌مقدس اعلام کرد. دبیرخانه نهمین جشنواره فیلم «عمار» در کنار بخش رقابتی خود در بخش جدید «فراخوان‌های مردمی» از تمام موسسات، تشکل‌های مردمی و افراد حقیقی دعوت کرده است موضوعات و دغدغه‌های مدنظرشان را در حوزه تولید در قالب فراخوان‌ از سینماگران بخواهند و به فیلمسازانی که بهترین اثر را در این موضوعات تولید کرده‌اند، هدیه‌ای مادی یا معنوی اختصاص دهند. حجت‌الاسلام آل‌هاشم، شیخ زکزاکی، امرالله احمدجو کارگردان سریال «روزی روزگاری»، سوران پیامی کارآفرین مهابادی و قهرمان مستند «آفراندن»، خانواده شهید موسوی‌گردیزی از رزمندگان افغانستانی دفاع مقدس، انجمن قرآنی خیرالبریه نهاوند، انجمن فرهنگی شهید بهروز محمدی ایذه و ... از جمله افراد و گروه‌هایی هستند که فراخوان‌های خود را به دبیرخانه جشنواره اعلام کردند.


انتشار فراخوان جشنواره کتاب سال، سبک زندگی
فراخوان جشنواره کتاب سال، سبک زندگی منتشر شد؛ جشنواره متفاوتی که به کتاب‎های کودک و نوجوان اختصاص دارد. به گزارش فارس، بر اساس این گزارش، جشنواره کتاب سال، سبک زندگی در سال دوم به کتاب‎های کودک و نوجوان می‎پردازد. این جشنواره به همت دفتر تبلیغات اسلامی و با هدف شناسایی نویسندگان و ناشران فعال در این زمینه و معرفی به مخاطبان برگزار می‎شود.
بر اساس فراخوان منتشر شده، مهلت ارسال آثار تا پایان آذرماه سال جاری اعلام شده است و کتاب‎های رسیده در رشته‎های داستان کوتاه، رمان، تک‎نگاشت ادبی، متن مهارتی و علمی مورد ارزیابی قرار می‎گیرند. بنا بر اعلام روابط عمومی این جشنواره، نویسندگان و ناشران می‎توانند آثار چاپ نخست خود را که در سال‎های 95 و 96 منتشر شده‎، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. کتاب‎های گروه سنی «الف» در جشنواره داوری نخواهند شد. در این جشنواره، هم آثار تالیفی و هم آثار ترجمه شده به رقابت می‌پردازند. مراسم پایانی و معرفی و تجلیل از برگزیدگان همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.


Page Generated in 0/0058 sec