printlogo


کد خبر: 202486تاریخ: 1397/9/11 00:00
اخبار

صعود تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به رده دوم جهان
 تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران به رده دوم رده‌‌‌بندی جهان راه یافت. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آخرین رده‌‌‌بندی تیم‌‌های ملی فوتبال ساحلی جهان (ماه نوامبر ۲۰۱۸) اعلام شد و ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان با یک پله صعود، در رده دوم جهانی قرار گرفتند. بر همین اساس، تیم‌ملی فوتبال ساحلی برزیل با ۳۸۷۵ امتیاز، ایران با ۲۵۷۳ امتیاز، پرتغال با ۲۴۵۰ امتیاز، روسیه با ۲۰۱۷ امتیاز و ایتالیا با ۱۹۷۸ امتیاز در رده‌‌های اول تا پنجم رده‌‌‌بندی جهانی ایستادند. ضمن اینکه تیم‌‌های تاهیتی، پاراگوئه، سوییس، اسپانیا و ژاپن در رده‌‌های ششم تا دهم جهان ایستادند. نحوه امتیازدهی در جدول رده‌‌‌بندی تیم‌‌های ملی فوتبال ساحلی جهان بر اساس امتیازات کسب شده از مجموع مسابقات شرکت کرده در 4 سال گذشته توسط تیم‌‌هاست که البته نمایش خیره‌کننده ساحلی‌بازان کشورمان در مسابقات جام بین‌قاره‌ای ۲۰۱۸ و کسب مقام قهرمانی، موجب افزایش امتیازات ایران و صعود درخشان به رده دوم جهان شد. سازمان جهانی فوتبال ساحلی ضمن اعلام این خبر در تارنمای خود و تشریح کوتاهی از روند کسب قهرمانی ایران در مسابقات جام بین‌قاره‌ای نوشت: «تبریک به ایران! آیا آنها می‌توانند فاصله بین خود و برزیل (تیم نخست رنکینگ) را بیش از پیش کاهش دهند؟»

مسؤولان  پرسپولیس منتظرلیست  برانکو
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هنوز لیست خرید خود را به باشگاه ارائه نکرده است. به‌گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که از حضور در 2 پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم بود با پایان یافتن محرومیت خود از سوی کمیته انضباطی فیفا می‌تواند در تعطیلات نیم‌فصل جاری رقابت‌‌های لیگ برتر، بازیکنان مدنظر برانکو ایوانکوویچ را جذب کند. حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از بازی این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز به سرمربی تیم اعلام کرده بود هر وقت صلاح دانست اسامی بازیکنان دلخواه خود را به وی اعلام کند تا باشگاه پرسپولیس اقدامات لازم را انجام دهد. با این حال، سرمربی سرخپوشان پایتخت هنوز لیستی را برای خرید به حمیدرضا گرشاسبی اعلام نکرده و قرار است ظرف روزهای آینده به گرشاسبی فهرست مدنظرش را ارائه دهد.

قطبی در فرودگاه اهواز: فولاد را آسیایی می‌کنیم
سرمربی جدید فولاد خوزستان بعد از رسیدن به شهر اهواز صحبت‌هایی درباره همکاری‌اش با باشگاه فولاد انجام داد. به‌گزارش ایسنا، افشین قطبی، سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان در بدو ورود به شهر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر به اطراف‌تان نگاه و همه‌چیز را احساس کنید متوجه می‌شوید که من برای همین احساس‌ها به اینجا آمده‌ام. مردم خوزستان خونگرم هستند و من دوست دارم با آنها باشم. سعی می‌کنم باشگاه فولاد را یک باشگاه بزرگ و آسیایی کنیم. او ادامه داد: باید از رضایی، مدیرعامل باشگاه فولاد تشکر کنم که به من لطف کرد. آمدیم که با هم به فولاد کمک کنیم. جمعیت زیادی از علاقه‌مندان به قطبی و تیم فولاد برای استقبال از او به فرودگاه شهر اهواز رفته بودند. قطبی که سابقه سرمربیگری تیم‌ملی ایران و پرسپولیس را در کارنامه دارد، با باشگاه فولاد به توافقی یک و نیم ساله دست پیدا کرد.

مدافع بارسلونا در قطر
مدافع بارسلونا مراحل درمان خود را در قطر پشت‌سر خواهد گذاشت تا آماده حضور مجدد در ترکیب آبی‌واناری‌ها شود. به‌‌گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از elsport، ساموئل اومتیتی در فصل جاری نتوانسته به خاطر آسیب‌دیدگی‌هایی که داشته زیاد آبی‌‌واناری‌ها را همراهی کند. اومتیتی به‌خاطر آسیب‌دیدگی که از ناحیه زانو داشت دیدار برابر آیندهوون را در لیگ قهرمانان اروپا از دست داد. مدافع فرانسوی بارسلونا به قطر سفر خواهد کرد تا در بیمارستان مجهز اسپایر مراحل درمان خود را پشت‌سر بگذارد و آماده حضور در ترکیب آبی‌و‌اناری‌ها شود.


Page Generated in 0/0059 sec