printlogo


کد خبر: 202511تاریخ: 1397/9/11 00:00
اخبار

با حضور سران قوا
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی  برگزار شد
شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه‌قوه در جلسه روز شنبه، موضوعات مرتبط با کلیات منابع و مصارف بودجه سال 98 کل کشور را با تاکید بر توجه به نیازهای مردم بویژه اقشار کم‌درآمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، بررسی کرد. در این جلسه که با حضور رؤسای قوای مقننه و قضائیه و به ریاست حسن روحانی تشکیل شد، مباحث پیرامون بودجه سال 98 با 3 رویکرد اصلی اطمینان از تامین کالاهای اساسی مردم با ارز دولتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، اصلاح و افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان و حمایت از تولید و اشتغال و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با مشارکت مردم و بخش خصوصی پیگیری شد. شورای عالی هماهنگی اقتصادی همچنین در این جلسه تصویب کرد چک‌‌های تضمینی بانکی جدید، قابل ظهرنویسی و انتقال به غیر نباشند. در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی همچنین برای نقد کردن چک‌های موجود فرصت یک ماهه در نظر گرفته شد و انتقال این چک‌ها به غیر، اعتبار نخواهد داشت و از بانک مرکزی خواسته شد دستورالعمل اجرایی این مصوبه را به بانک‌ها ابلاغ کند.

تصویب CFT فروش نفت را دچار اختلال می‌کند
نماینده مجلس با تاکید بر اینکه شناسایی مراکز اقتصادی کشور یکی از اهداف سیاسی دشمن است، تصویب CFT را به معنای میدان دادن به دشمن برای فشار اقتصادی بیشتر به مردم دانست. احمد علیرضا‌بیگی در گفت‌وگو با رسا، با اشاره به تبعات پذیرش CFT، گفت: اگر CFT تصویب شود در حقیقت جمهوری اسلامی ایران پذیرفته است تمام فعالیت‌های مالی‌ خود را تحت نظارت FATF انجام دهد، از این رو آنان به تمام عملکردها و تراکنش‌های مالی ما با تمام جزئیاتش اشراف کامل پیدا می‌کنند. وی یکی از تبعات تصویب CFT را اختلال در فروش نفت دانست و بیان داشت: همچنین دشمنان این امکان را پیدا می‌کنند که بدانند مشتری نفت جمهوری اسلامی ایران چه کسانی هستند، به چه میزان و چند بشکه نفت به فروش می‌رسد همچنین خواهند دانست درآمد حاصل از فروش نفت دقیقا چه مقدار و در کجا صرف می‌شود، بر همین اساس ایران را ملزم می‌کنند سقفی را که آنان برای فروش نفت تعیین می‌کنند مراعات کند. عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: در اصل ایران با تصویب CFT دست و پای خود را در فروش نفت می‌بندد و کلید آن را هم به دست اروپایی‌های تابع آمریکا می‌دهد و همه فروش نفت را محدود به مشتری‌هایی می‌کند که آنها تعیین می‌کنند.

انهدام اعضای باند  «مسیحیت‌ِ  صهیونیستی»
یکی از محافل «تبشیری» وابسته به جریان مسیحیت صهیونیستی، مورد برخورد قرار گرفت و برخی اعضای آن توجیه و تعدادی نیز دستگیر شدند. به گزارش مهر، یکی از محافل «تبشیری» وابسته به جریان مسیحیتِ‌ صهیونیستی، مورد برخورد قرار گرفت و برخی اعضای آن توجیه و تعدادی نیز دستگیر شدند. اعضای این باند که غیر از عوامل داخلی، متشکل از اتباع بیگانه هستند، با هدایت مستقیم از سوی رژیم‌ صهیونیستی، ضمن تبلیغ و تبشیر مسیحیت در نقاط مختلف کشور، افراد زیادی را نیز به فرقه مسیحیت تبشیری جذب کرده‌ بودند. «نقشه تسخیر ایران» و «توهین به اسلام، مقدسات و اهل‌بیت(ع)» از برجسته‌ترین مستندات مکشوفه از جریان مزبور است. اعضای این باند تبشیری وابسته به فرقه مسیحیت ‌صهیونیستی، مطابق آموزش‌های تشکیلاتی، برای جلوگیری از شناسایی، از اسامی مستعار ایرانی چون «کورش» و «یحیی» بهره می‌گرفتند. گفتنی است، جریان مسیحیت صهیونیستی در پیوند مستقیم با رژیم صهیونیستی، همواره تبلیغ و تبشیر در جوامع اسلامی، بویژه ایران را در دستور کار قرار داده تا هدف نهایی خود یعنی تضعیف اسلام و نظام جمهوری‌اسلامی را محقق کند.
 


Page Generated in 0/0248 sec