printlogo


کد خبر: 202545تاریخ: 1397/9/12 00:00
اخبار

سازمان هواشناسی هشدار داد
افزایش غلظت آلاینده‌ها در کلانشهرها
 مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به غلظت آلاینده‌ها در شهرهای پرجمعیت و صنعتی تا ۱۴ آذرماه، از ورود سامانه بارشی جدید به غرب کشور و بارش در این منطقه از روز چهارشنبه خبر داد. احد وظیفه ضمن پیش‌بینی شرایط جوی کشور در روزهای آینده به ایسنا گفت: بارش‌های پراکنده از سواحل خزر آغاز می‌شود و بعد خراسان شمالی را در بر می‌گیرد و سپس این سامانه بارشی از شمال شرق خارج می‌شود. مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه تا روز چهارشنبه آسمان صاف و هوا پایدار خواهد بود، گفت: افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در شهرهای پرجمعیت و صنعتی پیش‌بینی می‌شود که بتدریج در روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب، بارش در نیمه غربی کشور آغاز می‌شود.


پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد
افزایش 6 درصدی نزاع در پایتخت
اداره کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه امسال 61‌هزار و 389 تهرانی به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی این استان مراجعه کردند.
به گزارش «وطن‌امروز»، تعداد مراجعه‌کنندگان نزاع به مراکز پزشکی قانونی در 7 ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال 1396 با 57 هزار و 604 نفر 6 درصد افزایش یافته است. بر اساس این گزارش، از میان مراجعه‌کنندگان نزاع در 7 ماه امسال 39 هزار و 638 نفر مرد و 21 هزار و 751 نفر زن هستند. همچنین در مهرماه آمار مراجعان نزاع با 14 درصد افزایش، نسبت به مدت مشابه سال 1396 به 5 هزار و 585 مورد رسید. بر همین اساس، پزشکی قانونی استان تهران به مراجعه‌کنندگان نزاع به مراکز پزشکی قانونی توصیه کرد ظاهر خون‌آلود تاثیری در صدور نظریه کارشناسی توسط پزشکی قانونی ندارد، آنچه مبنای صدور نظریه کارشناسی در‌باره جراحات است، نوع جراحت و عمق آن است.

 


Page Generated in 0/0064 sec