printlogo


کد خبر: 202564تاریخ: 1397/9/12 00:00
اخبار

با ترویج کتاب سرباز کوچک امام
پویش سراسری کتاب قهرمان آغاز شد
مسابقه کتابخوانی و پویش سراسری کتاب قهرمان با ترویج کتاب سرباز کوچک امام از دیروز آغاز شد. به گزارش «وطن‌امروز»، سیدسجاد موسوی، دبیر پویش سراسری کتاب قهرمان با بیان اینکه این پویش جدید را با هدف معرفی الگو‌های ملموس و شایسته به نسل جوان برگزار می‌کنیم، گفت: معرفی کتاب‌های خوب و معرفی خوب کتاب‌های خوب در این پویش مورد توجه قرار گرفته تا چنین کتاب‌هایی در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های کشور و یک دهه قرار گیرد. در این پویش موضوع صبر، استقامت، پایداری و مقاومت مدنظر قرار گرفته است تا برای داشتن سبک زندگی اسلامی الگویی از پایداری را معرفی کنیم و اگر قرار باشد افراد مشهور (سلبریتی) را معرفی کنیم، سلبریتی مناسب امثال مهدی طحانیان، آزاده کشور است. ایجاد دسترسی آسان به کتاب و تقویت بنیه اقتصادی در توزیع کتاب با حمایت مراکز توزیع کتاب در این پویش وجود دارد. وی با بیان اینکه این پویش تا پایان اسفند به ترویج بیشتر کتاب سرباز کوچک امام می‌پردازد، افزود: به افراد برگزیده این پویش جوایزی اهدا می‌شود که به صورت نقدی ارزش آنها از ۶۰۰ میلیون ریال آغاز می‌شود. مهدی طحانیان، ‌آزاده سرفراز کشورمان نیز در این نشست با بیان اینکه در 8 سال دفاع‌مقدس و در دوران اسارت، الطاف الهی بر ما می‌بارید، گفت: ما شاهد این الطاف بودیم و با اوضاع سختی که اسارت داشت وظیفه داریم از آن روز‌ها بگوییم، زیرا اسلام قدرتی به ما می‌دهد که می‌شود با آن فتح‌الفتوح کرد. دشمن تمام تلاش خود را کرد و همه تدابیر را به کار گرفت تا پشت اطفال و نوجوانان را به زمین بزند اما در این مسیر ناکام ماند. قلعه قوند، معاون پژوهشی انتشارات پیام آزادگان نیز در این نشست با بیان اینکه ۲۰۰ عنوان کتاب در عرصه اسارت به همت انتشارات پیام آزادگان منتشر شده است که شامل یک‌چهارم کتاب‌های اسارت می‌شود، گفت: کتاب سرباز کوچک امام در پویش کتاب قهرمان با قیمت ۲۴ هزار تومان عرضه می‌شود.


مجری «من‌وشما» تا اطلاع ثانوی از اجرا کنار گذاشته شد
به‌دلیل سخنان نامتعارف و اجرای خارج از ادب در برنامه «ما و شما»ی شبکه «شما»، آرش ظلی‌پور تا اطلاع ثانوی از اجرای تلویزیونی کنار گذاشته شد. به گزارش تسنیم، مدیر شبکه شما با ابلاغ این تصمیم معاونت استان‌ها به مجری برنامه «من و شما»، تهیه‌کننده برنامه را نیز توبیخ و جریمه نقدی کرد. بر پایه این گزارش، در آینده‌ای نزدیک برنامه «من و شما» با گروهی جدید و رویکردی متفاوت روی آنتن شبکه شما خواهد رفت.


۱۰۰ میلیون تومان برای برگزیده جایزه جلال
نشست خبری یازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد با حضور مهدی قزلی دبیر اجرایی و محمدرضا بایرامی دبیر علمی این جایزه برگزار شد. به گزارش فارس، مهدی قزلی، دبیر اجرایی جایزه جلال در بخشی از صحبت‌هایش در این نشست در پاسخ به سوالی درباره میزان مبلغ نقدی جایزه این دوره و تاثیرگذاری شرایط اقتصادی کشور در آن، گفت: امسال برگزیده جایزه جلال ۱۰۰ میلیون تومان هدیه نقدی دریافت می‌کند و آثار شایسته تقدیر نیز ۳۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد. محمدرضا بایرامی، دبیر علمی این جایزه نیز در سخنانی عنوان کرد: من فکر می‌کنم با نگاه مقایسه‌ای در این جشنواره و اینکه امسال آن در مقایسه با سال‌های قبل چه تفاوتی دارد به جایی نمی‌رسیم. داوران ما آثار سال ۹۶ را مورد بررسی قرار داده‌‌ و از میان آنها دست به انتخاب زده‌‌‌اند. از نظر آنها بعضی آثار نازل بودند، بعضی شایسته تقدیر و بعضی برگزیده. به باور خود من نیز باید آثار هر سال را با آثار دیگری در همان سال مقایسه کرد، نه با سال‌های قبل از آن.


Page Generated in 0/0065 sec