printlogo


کد خبر: 202568تاریخ: 1397/9/12 00:00
اخبار

 CAS هنوز رأی نداده
باز هم بازی با تیم های عربستانی در زمین بی طرف
در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هم بازی تیم‌‌های ایرانی و عربستانی در کشور بی‌طرف برگزار می‌شود. این تصمیم به این خاطر اجرایی می‌شود که هنوز دادگاه بین‌المللی ورزش درباره این پرونده اظهارنظری نداشته است؛ موضوعی که مورد اشاره شیخ‌سلمان در سفر به تهران هم بوده است. رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سفری که به بهانه برگزاری دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌‌های پرسپولیس و کاشیما به تهران داشت، در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرد درباره برگزاری دیدار تیم‌‌های ایرانی و عربستانی تغییری به وجود نخواهد آمد. این در حالی است که پیش‌‌‌‌‌‌تر مدیران فدراسیون فوتبال اینطور اظهارنظر کرده بودند که رای دادگاه بین‌المللی ورزش به سود فوتبال ایران صادر شده است. یکی از مدیران فدراسیون فوتبال با تایید این خبر گفت: «هنوز از دادگاه بین‌المللی ورزش نامه‌ای برای فدراسیون فوتبال مبنی بر تغییر در زمینه برگزاری بازی تیم‌‌های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا نیامده است و تصمیم قبلی کمیته مسابقات AFC به قوت خود باقی است».

نخستین رکورد رونالدو
با پیراهن یوونتوس
ستاره پرتغالی یوونتوس با گلزنی در دیدار برابر فیورنتینا به یک رکورد با پیراهن بیانکونری‌ها رسید. به نقل از مدیاست، کریستیانو رونالدو به درخشش با پیراهن یوونتوس ادامه داد و توانست در دیدار برابر فیورنتینا از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. رونالدو که در تابستان به یوونتوس پیوست با گلی که در این دیدار به ثمر رساند با 10 گل به همراه مهاجم جنوا در صدر جدول بهترین گلزنان قرار گرفت. رونالدو با گلزنی در این دیدار به نخستین رکورد خود با پیراهن یووه رسید تا جایی که از فصل 59-1958 نخستین بازیکن در رقابت‌‌های سری A بوده که توانسته در 14 هفته ابتدایی برای یوونتوس 10 گل به ثمر رساند. رونالدو همچنین بعد از ایگوآین و دیوید ترزگه سومین بازیکن در تاریخ یووه به شمار می‌‌‌‌‌‌‌‌آید که توانسته در 5 بازی متوالی گلزنی کند. یوونتوس با درخشش کریستیانو رونالدو به نظر می‌رسد براحتی قهرمانی در سری A را به دست خواهد آورد، چرا که از 14 بازی خود 13 پیروزی و تنها یک تساوی داشته است.

هم‌گروهی آلمان و هلند در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰
تیم‌های اروپایی حریفان خود را در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ شناختند. به نقل از آ.اس، قرعه کشی مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ در بعدازظهر روز یکشنبه در دوبلین برگزار شد و ۵۵ تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند. این بازی‌ها قرار است در ۱۰ گروه 5 و 6 تیمی برگزار شود.
در گروه A انگلیس به مصاف چک، بلغارستان، مونته نگرو و کوزوو می‌رود.
پرتغال در گروه B با تیم‌های اوکراین، صربستان، لیتوانی و لوکزامبورگ هم‌گروه شد.
 در گروه C هلند، آلمان، ایرلندشمالی، استونی و بلاروس قرار دارند.
سوییس با تیم‌های دانمارک، ایرلند جنوبی، گرجستان و جبل‌الطارق در گروه D قرار گرفت.
کرواسی نایب‌قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۸ باید با تیم‌های ولز، اسلواکی، مجارستان و آذربایجان روبه‌رو شود.
در گروه F که 6 تیم حضور دارند اسپانیا، سوئد، نروژ، رومانی، جزایر فارو و مالت هم‌گروه شدند.
در گروه G لهستان، اتریش، رژیم صهیونیستی، اسلوونی، مقدونیه و لاتویا حضور دارند.
فرانسه قهرمان جهان در گروه H باید به مصاف ایسلند، ترکیه، آلبانی، مولداوی و آندورا برود.
در گروه I بلژیک، روسیه، اسکاتلند، قبرس، قزاقستان و سن‌مارینو حضور دارند.
در نهایت در گروه J تیم‌های ایتالیا، بوسنی‌وهرزگوین، فنلاند، یونان، ارمنستان و لیختن‌اشتاین رقابت خواهند کرد.
از هر گروه 2 تیم برتر صعود می‌کنند و 4 تیم دیگر از پلی‌آف لیگ ملت‌ها به این رقابت‌ها راه خواهند یافت.
مسابقات یورو ۲۰۲۰، در ۱۲ شهر اروپایی برگزار خواهد شد. آمستردام (هلند)، باکو (آذربایجان)، بخارست (رومانی)، بوداپست (مجارستان)، کپنهاگ (دانمارک)، دوبلین (ایرلند)، گلاسکو (اسکاتلند)، مونیخ (آلمان)، رم (ایتالیا)، سن پترزبورگ (روسیه)، لندن (انگلیس) و بیلبائو (اسپانیا) میزبان
خواهند بود.


Page Generated in 0/0062 sec