printlogo


کد خبر: 202642تاریخ: 1397/9/13 00:00
کوتاه و گویا

 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره شهدای شهرستان نطنز که با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اقشار گوناگون مردم و مدیران استان اصفهان برگزار شد از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان تجلیل کرد و گفت: بیش از 150 شهید از این منطقه تقدیم انقلاب اسلامی شده است و حضور آحاد مردم و مدیران در این یادواره جای تقدیر و تشکر دارد و تعهد و تدین از گذشته از ویژگی‌های مردم نطنز بوده است.
 تردد ایمن و آسان معلولان با هدف آماده‌سازی شهری برای استفاده همگان، در اولویت طراحی معابر شهری شمال تهران است و به اجرا می‌رسد. اسماعیل بدریان، سرپرست شهرداری منطقه یک تهران که به مناسبت روز جهانی معلولان در جمع همکاران معلول شهرداری این منطقه حضور یافت، اظهار داشت: تهران شهری برای همه است و شهروندان کم‌توان جسمی و حرکتی باید بتوانند مانند سایر شهروندان از تردد ایمن توأم با سهولت برخوردار شوند. بر همین اساس منطقه یک در اجرای پروژه‌های شهری، مناسب‌سازی معابر برای حضور بیشتر شهروندان معلول را در دستور کار خود قرار داده است.
 ثبت‌‌نام دهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از طریق سایت اینترنتی باشگاه نانو آغاز شد. متقاضیان حضور در دهمین المپیاد نانو می‌توانند  با مراجعه به سایت باشگاه نانو به نشانی www.nanoclub.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. ثبت‌نام در المپیاد نانو به 2 روش انفرادی و گروهی (از طریق نهادهای ترویجی مورد تأیید ستاد نانو) تا روز دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال جاری ادامه دارد. دهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو مشابه دوره گذشته در 3 مرحله برگزار خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0088 sec