printlogo


کد خبر: 202643تاریخ: 1397/9/13 00:00
آوای شهر

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد
انتقاد به اعلام زودهنگام  طرح‌‌های ترافیکی
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: نباید قبل از آنکه طرحی مراحل قانونی خود را طی کرده باشد، اعلام عمومی شود. محمد علیخانی با اشاره به احتمال حذف محدوده زوج و فرد به مهر گفت: وضع هر محدودیتی در شهر تهران چه از لحاظ زمانی و چه از لحاظ مکانی یا افزایش محدودیت‌ها باید به شورای عالی ترافیک شهر تهران برسد، بنابراین چه ما موافق این موضوع باشیم، چه مخالف آن، باید تأیید شورای‌عالی ترافیک شهر تهران را داشته باشیم. وی افزود: نبود مدیریت یکپارچه شهری باعث تصمیم‌گیری‌های بخشی و جزیره‌ای شده و به همین دلیل شورا در این موارد تنها می‌تواند درباره تعرفه‌ها اعمال نظر کند و دخالتی در تصمیم‌گیری‌ها ندارد. علیخانی با بیان اینکه لغو یا وضع هر نوع محدودیت ترافیکی باید با کار کارشناسی و مطالعات دقیق انجام شود، گفت: اعلام زودهنگام تصمیمات ترافیکی قبل از طی شدن روند قانونی و کارشناسی درست نیست و در صورتی این طرح در سال آینده لغو می‌شود که به تأیید شورای ترافیک برسد، بنابراین در حال حاضر این حرف مبنای قانونی ندارد.

انتصاب مدیر جدید حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران
با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام  عبدالکریم بهجت‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، حجت‌الاسلام محمدحسین کبیریان به مدت 2 سال ‌به‌عنوان مدیر جدید حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران منصوب شد. در سوابق وی، استادی سطح عالی حوزه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) و معاونت آموزش مدیریت حوزه‌های علمیه برادران استان تهران از زمان تأسیس با مدیریت آیات سیدهاشم حمیدی‌ و سیدباقر خسروشاهی وجود دارد. گفتنی است پیش از این حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا آقامیری عهده‌دار این سمت بود.

تخلف ۸۰ میلیاردی شرکت‌های لبنی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تخلف ۸۰ میلیاردی شرکت‌های لبنی در استان تهران خبر داد. به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در جلسه تنظیم بازار که  دوشنبه دوازدهم آذرماه برگزار شد، با اشاره به ضرورت تعیین قیمت مواد لبنی در بازار اظهار داشت: شرکت‌های تولیدکننده محصولات لبنی ۳۸ قلم کالا تولید می‌کنند که ۳ قلم همچون شیر، ماست و پنیر باید به صورت سالانه تعیین قیمت و قیمت تمام شده شیر نیز باید مشخص شود. وی با بیان اینکه قیمت مواد لبنی در ۴ سال گذشته ۷۵۰ تومان بود، افزود: سال گذشته به شکل توصیه‌ای اعلام کردند مواد لبنی با قیمت ۲۵۰۰ تومان عرضه شود که البته اکنون با قیمت ۴۷۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد و تا زمانی که این نقایص برطرف نشود، مشکلات همچنان ادامه‌دار خواهد بود. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به جرایم شرکت‌های تولیدکننده محصولات لبنی گفت: تاکنون به دلیل تخلفات صورت گرفته شرکت‌های لبنی ۸۰ میلیارد تومان جریمه شده‌اند.

رئیس پلیس پایتخت خبر داد
آغاز به کار پلیس اصناف
رئیس پلیس پایتخت در همایش آغاز به کار داوطلبان پلیس افتخاری اصناف گفت: راه‌اندازی پلیس افتخاری اصناف در راستای رویکرد جامعه‌محوری و مردم‌محوری نیروی انتظامی است که بر اساس این رویکرد، برقراری و حفظ امنیت، موضوعی اجتماعی و مردم‌پایه است و با توجه به نقش بی‌بدیل بازاریان و اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس و اثرگذاری این قشر در جامعه، تصمیم به راه‌اندازی این پلیس گرفته‌ایم. به گزارش میزان، سردار رحیمی دومین  دلیل راه‌اندازی پلیس افتخاری اصناف را خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن در ایجاد تفرقه و اختلاف بین آحاد ملت دانست و گفت: وحدت و اتحاد یک واجب دینی است و دشمن با عملیات رسانه‌ای گسترده، احساس امنیت را نشانه گرفته و به دنبال بر هم زدن امنیت روانی جامعه بویژه امنیت حوزه اقتصادی است، بر این اساس بازاریان و صاحبان اصناف بهترین افسران این جنگ اقتصادی هستند.


Page Generated in 0/0090 sec