printlogo


کد خبر: 202691تاریخ: 1397/9/14 00:00
اخبار

نظر شورای نظارت بر صداوسیما درباره برخورد با مجری «من و شما»
شورای نظارت بر سازمان صداوسیما درباره اتفاقات برنامه «من و شما»ی شبکه شما، بر لزوم برخورد جدی با رفتارهای اینچنینی خارج از عرف و ادب تأکید کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، شورای نظارت بر سازمان صداوسیما درباره اتفاقات برنامه «من و شما»ی شبکه شما و برخورد خارج از عرف و ادب مجری این برنامه، برخورد جدی با رفتارهای اینچنینی را ضروری دانست. شورای نظارت ضمن حمایت از برخورد جدی سازمان صداوسیما با رفتارهای اینچنینی، پیش‌تر در مکاتبه‌ای نسبت به هنجارشکنی‌های این مجری و ضعف‌های وی از جمله «توان پایین در هدایت و جهت‌دهی مباحث»، «ضعف‌ در استفاده از زبان بدن»، «سطح پایین سواد و دایره واژگانی محدود» و «تلاش برای تبدیل خود به یک چهره از طریق هنجارشکنی در رسانه ملی» تذکرات لازم را به سازمان صدا و سیما داده بود. گفتنی است روز گذشته برخی رسانه‌ها با وارونه جلوه دادن اتفاقات پیش‌آمده در زمینه قطع همکاری شبکه شما با مجری برنامه «من و شما»، این موضوع را ناشی از فشارهای رسانه‌ای معرفی کردند، این در حالی است که با اعلام نظر شورای نظارت بر صداوسیما مشخص شد تصمیم بر قطع همکاری با ظلی‌پور، صرفا به دلیل اعتراض رسانه‌ها نبوده است.

بهروز افخمی با «قبل انقلاب»  به تلویزیون می‌آید
بهروز افخمی با برنامه‌ای درباره رضاشاه به تلویزیون می‌آید. به گزارش «وطن‌امروز»، برنامه «قبل انقلاب» که در مرکز تلویزیونی حوزه هنری در حال تولید است، در فصل اول به دوره حکومت رضاشاه پهلوی می‌پردازد. این مجموعه در قالب مناظره‌های تاریخی در 10 قسمت با موضوعات ارتش، ارتباط  دولت‌های خارجی در به قدرت رسیدن رضاشاه، مذهب، تصرف زمین‌ها و... برگزار می‌شود. پیش از این بهروز افخمی در مجموعه کوچک جنگلی، فیلم سینمایی فرزند صبح و یک فیلم ساخته نشده درباره نهضت تنباکو، تحقیقاتی در فضای تاریخ معاصر داشته است. این برنامه به کارگردانی مهدی نقویان و تهیه‌کنندگی محسن یزدی و مجری طرحی یاسر فریادرس روی آنتن خواهد رفت.

انتصاب معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما
رئیس رسانه ملی در حکمی «معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما» را منصوب کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، علی‌عسگری، رئیس رسانه ملی در حکمی «محمد شریف‌خانی» را به عنوان «معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما» منصوب کرد. محمد شریف‌خانی متولد ۱۳۵۵ و دارای مدرک دکترا در رشته برق - کامپیوتر از دانشگاه واترلوی کاناداست. وی دانشیار و عضو هیأت علمی دانشکده برق دانشگاه صنعتی شریف است و مسؤولیت‌هایی نظیر رئیس مرکز فضای مجازی سازمان صدا و سیما و معاونت تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر فضای مجازی را در کارنامه خود دارد. تأسیس سامانه تلویزیون اینترنتی تلوبیون به عنوان موفق‌ترین امتداد رسانه ملی در فضای مجازی، از دیگر سوابق معاون جدید فضای مجازی سازمان صداوسیما است.

«مینو» از شنبه روی آنتن  شبکه یک سیما
سریال تلویزیونی «مینو» به کارگردانی «امیر پوروزیری» از شنبه ۱۷ آذرماه هر شب روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. به گزارش فارس، «مهدی همایونفر» تهیه‌کننده سریال «مینو» که پیش‌تر «آشوب» نام داشت، درباره زمان پخش این مجموعه تلویزیونی گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده پخش این سریال از شنبه ۱۷ آذرماه آغاز خواهد شد. این سریال شبه‌ها از شبکه یک سیما پخش می‌شود و امیدوارم مخاطبان این سریال را که زحمات بسیاری برای تولیدش کشیده شده، دوست داشته باشند. سریال ۲۷ قسمتی «مینو» در بوستان ولایت، آبادان، خرمشهر، شهرک سینمایی دفاع‌مقدس و شهرک سینمایی غزالی تصویربرداری شده است.
 


Page Generated in 0/0076 sec