printlogo


کد خبر: 202725تاریخ: 1397/9/15 00:00
اخبار

آخرین وضعیت درمان بازیکن پیشین استقلال و تیم‌ملی تشریح شد
به گفته رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی، ایرج دانایی‌فرد که به بیماری «سیروز» کبدی مبتلا است، باید برای عمل جراحی هر چه زودتر در نوبت پیوند کبد قرار بگیرد.
ایرج دانایی‌فرد از پیشکسوتان باشگاه استقلال است که تنها گل تیم‌ملی ایران مقابل اسکاتلند در جام‌جهانی آرژانتین را به ثمر رساند و اینگونه نامش را به عنوان نخستین‌ گلزن تاریخ فوتبال ایران در ادوار جام‌های جهانی به ثبت رساند. این پیشکسوت فوتبال ایران از ابتدای هفته به دلیل نارسایی کبدی در بیمارستان بستری است. در همین راستا مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش به فدراسیون پزشکی- ورزشی دستور داده تا تمام اقدامات لازم برای حمایت و پیگیری درمانی وی را انجام دهد. غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی در گفت‌وگو با مهر با تاکید بر اینکه این فدراسیون پیگیر مراحل درمانی ایرج دانایی‌فرد است، گفت: دانایی‌فرد به دلیل خونریزی گوارشی به بیمارستان مراجعه کرد اما معاینات تکمیلی برای آغاز روند درمان او نشان داد به بیماری مزمن کبدی مبتلا شده است. وی تصریح کرد: این پیشکسوت فوتبال ایران به بیماری «سیروز» که نوعی نارسایی شدید کبدی به حساب می‌آید، مبتلا شده است. وضعیت وی به گونه‌ای است که باید متقاضی پیوند کبد شود. در صورت مساعد شدن وضعیت عمومی دانایی‌فرد باید حتما عمل پیوند کبد شود. دانایی‌فرد باید به مراکز پیوند معرفی شود تا در نوبت عمل قرار بگیرد. رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی با تاکید بر اینکه این فدراسیون بنا به وظایف ذاتی در کنار لحاظ کردن دستور وزیر ورزش، وضعیت درمانی ایرج دانایی‌فرد را پیگیری می‌کند، گفت: فدراسیون پزشکی- ورزشی تا حد امکان کمک حال وضعیت درمانی ایرج دانایی‌فرد خواهد بود، البته به لحاظ هزینه کار زیادی از دست‌مان بر نمی‌آید اما برای تسریع در روند درمان کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس‌جمهوری از علیرضا بیرانوند تقدیر کرد
حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران در اجلاس سراسری نماز از علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس تشکر و قدردانی کرد. اجلاس سراسری نماز در سمنان برگزار شد و طی آن رئیس‌جمهور با اهدای لوح تقدیر از علیرضا بیرانوند به خاطر فعالیت‌هایش در این زمینه قدردانی کرد.
در متن تقدیر حسن روحانی آمده است:
«زیباترین عبادت حق نماز است که ستون دین و معراج مومن است. همه آنهایی که در اقامه باشکوه‌تر نماز تلاش می‌کنند بی‌تردید در استحکام دین خداوند و عروج انسان‌ها به سوی خالق مهربان کوشیده‌اند. بدین وسیله از اهتمام ارزشمند جنابعالی در ترویج فرهنگ نورانی نماز در آوردگاه‌های ورزشی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم. امید است تلاش‌های خالصانه شما مورد پذیرش درگاه خداوند بزرگ قرار گیرد».

سرمربی جدید ساوتهمپتون مشخص شد
رالف هازنهاتل اتریشی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ساوتهمپتون انتخاب شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، 2 روز بعد از برکناری مارک هیوز از هدایت تیم ساوتهمپتون، رالف هازنهاتل اتریشی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ساوتهمپتون انتخاب شد.
ساوتهمپتون در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس نتایج ضعیفی کسب کرد و در آخرین بازی خود در حالی که با 2 گل از منچستریونایتد پیش بود در نهایت به تساوی 2 - 2 رسید.
سران ساوتهمپتون نیز در نهایت رالف هازنهاتل، سرمربی سابق لایپزیگ را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند.

فرشید باقری به بازی با سپیدرود رسید
هافبک استقلال مشکلی برای بازی مقابل سپیدرود رشت ندارد.
فرشید باقری، هافبک تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و با سایر بازیکنان تمرین کرد. دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال با اعلام این موضوع که باقری تست‌های نهایی خود را با موفقیت سپری کرد به سایت رسمی این باشگاه گفت این بازیکن مشکلی برای دیدار با سپیدرود رشت ندارد و کادرفنی در صورت صلاحدید می‌تواند از وی استفاده کند.
استقلال روز جمعه در شهر رشت میهمان سپیدرود خواهد بود.


Page Generated in 0/0060 sec