printlogo


کد خبر: 202731تاریخ: 1397/9/15 00:00
اخبار

کارگردان ضدجنگ آمریکایی میهمان «عصر» شد
نادر طالب‌زاده در جدیدترین برنامه تلویزیونی «عصر» میزبان جان جیانویتو، کارگردان مستقل سینمای آمریکاست. به ‌گزارش «وطن‌امروز»‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، جان جیانویتو استاد دانشگاه و کارگردان مستقل سینمای آمریکاست. او نویسنده کتاب «گفت‌وگو با آندری تارکوفسکی» و استاد تاریخ سینما در دانشگاه‌های مختلف آمریکا مثل دانشگاه ماساچوست، دانشگاه بوستون و دانشگاه امرسون است. او یکی از منتقدان جدی سیاست‌های جنگ‌طلبانه دولت‌های مختلف ایالات‌متحده است و فیلم‌های متعددی را در نقد این رویکرد کاخ سفید ساخته است؛ فیلم‌ «آوازهای دیوانه‌وار فراناندا حسین» و «دور از افغانستان» محصول نگاه انتقادی جیانویتو است. آثار این کارگردان در جشنواره‌های مهمی چون ونیز، لوکارنو و همچنین تورنتو به نمایش درآمده و برگزیده شده ‌است. برنامه تلویزیونی «عصر» با اجرای نادر طالب‌زاده پنجشنبه‌ها ساعت 21 از شبکه افق و جمعه‌ها بعد از خبر 14 از شبکه یک پخش می‌شود.


آغاز ساخت انیمیشن «پسر دلفینی»
مراحل ساخت انیمیشن سینمایی «پسر دلفینی» با رونمایی از پوستر آن آغاز شد. به گزارش «وطن‌امروز»، پوستر این انیمیشن با حضور سرمایه‌گذاران آلمانی و روسی این پروژه، رونمایی شد. «پسر دلفینی» تازه‌ترین اثر سینمایی استودیو صبیان با کارگردانی محمد خیراندیش و تهیه‌کنندگی محمدهمدانی در حال تولید است. تولید این انیمیشن سینمایی حدود ۲۰ ماه به طول می‌انجامد و احتمالاً در بهار ۹۹ آماده نمایش می‌شود. استودیو صبیان پیش از این آثاری همچون سریال‌های «تندر» (یوز ایرانی)، «اتل‌متل یه جنگل»، «حسنا کوچولو» و انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» را تولید کرده است. همچنین قراردادی بین استودیو صبیان و سرمایه‌گذاران روسی برای تولید و پخش یک سریال در کانال دیزنی روسیه بسته شده است.


تهیه‌کننده «خندوانه»  به شبکه نمایش خانگی رفت
سریال «دل» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. به‌ گزارش فارس، بعد از انصراف ایرج محمدی از تولید سریال «دل»، به‌تازگی جواد فرحانی که پیش‌تر تهیه‌کنندگی فصل یک و ۲ برنامه «خندوانه» را به عهده داشت، به عنوان تهیه‌کننده این سریال معرفی شده است و سریال تا پایان امسال وارد مرحله تولید خواهد شد. با اینکه در دوره تهیه‌کننده پیشین محمدرضا گلزار، ساره بیات، یکتا ناصر و محمدرضا فروتن به عنوان بازیگران این سریال انتخاب شده بودند اما بعد از انتخاب تهیه‌کننده جدید، هنوز بازیگران «دل» مشخص نشده‌اند. قصه «دل» در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است.


یک سیاه‌پوست مجری اسکار ۲۰۱۹ شد
«کوین هارت» هنرپیشه سیاه‌پوست آمریکایی اجرای اسکار ۲۰۱۹ را بر عهده دارد. به گزارش فارس به نقل از ورایتی، «کوین هارت» هنرپیشه سیاه‌پوست آمریکایی به‌عنوان مجری اصلی نودو‌یکمین مراسم اسکار انتخاب شد. او در این‌باره نوشت: «سال‌ها از من پرسیده می‌شد که آیا مجری اسکار خواهی شد؟ و جواب من همیشه این بود که این فرصتی است که بندرت در تمام طول زندگی یک هنرمند رخ می‌دهد و قطعاً خوشحال خواهم شد. الان نیز واقعا خوشحالم که بالاخره آن روز رسید و من مجری اسکار شدم. بشدت هیجان‌زده هستم، زیرا این یکی از آن اهداف و آرزوهایی بود که همیشه داشتم و به‌عنوان یک هدف آن را برای خود در نظر گرفته بودم. اینکه به فهرست اسطوره‌ای میزبانان اسکار افزوده شوی باور نکردنی است. مطمئنم مادرم الان از خوشحالی لبخندش تا بناگوش رفته است. می‌خواهم از خانواده‌ام، دوستانم و هوادارانم تشکر کنم که مرا حمایت کردند. مطمئنا اسکار امسال را به شکلی ویژه برگزار خواهیم کرد، همچنین از آکادمی اسکار برای در اختیار گذاشتن این فرصت به بنده تشکر می‌کنم». مراسم اسکار در ۲۴ فوریه از شبکه ABC روی آنتن می‌رود.


Page Generated in 0/0069 sec