printlogo


کد خبر: 202734تاریخ: 1397/9/15 00:00
اخبار

توضیحات وزیر ارشاد درباره جشنواره فجر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره جشنواره فجر امسال توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش تسنیم، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه جلسه دیروز (14 آذر) هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره جشنواره فجر گفت: شورای سیاست‌گذاری جشنواره فجر شروع به کار کرده است. وی افزود: اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر و موسیقی نیز مشخص شدند و مسیر خوبی را در همه حوزه‌ها به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داریم. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره محل برگزاری جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: گفت‌وگوهایی انجام شده تا در مجموعه‌های دیگری برگزار شود که اگر صورت نگیرد، در همان مجموعه قبلی برگزار خواهد شد.

تغییر در مدیریت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی
«قادر آشنا» با حکم محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی شد. به گزارش فارس، با این حکم، آشنا جایگزین امیرمسعود شهرام‌نیا شده است. شهرام‌نیا طی روزهای گذشته از سمت خود برکنار شده بود، در حالی که در مجامع رسانه‌ای از عنوان «استعفا» برای برکناری او استفاده شده بود.

ساخت فاز دوم «بچه مهندس» تمام شد
با پایان یافتن تصویربرداری فاز 2 سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری، این سریال وارد مرحله پیش‌تولید فاز بعدی می‌شود. به گزارش فارس، فاز دوم این سریال با پایان بازی تعدادی از شخصیت‌های اصلی در لوکیشن پرورشگاه تمام شد و گروه تولید بزودی پیش‌تولید فاز 3 و پایانی این سریال را آغاز خواهند کرد. فاز اول این سریال در ماه رمضان ۹۷ از شبکه دو سیما پخش شد و این احتمال می‌رود تا فاز 2 آن نیز در رمضان سال آینده روی آنتن رود. داستان سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در 3 فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود.


Page Generated in 0/0071 sec