printlogo


کد خبر: 202758تاریخ: 1397/9/15 00:00
کوتاه و گویا



 مجتبی توسلی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران از گشت و پایش مستمر شبانه برای یافتن بی‌خانمان‌ها و افراد آسیب‌دیده در نقاط شهری با هدف ساماندهی این افراد در هوای سرد تهران، خبر داد و گفت: درحال حاضر مددسرای ازگل با گنجایش هر شب حدود ۵۰ نفر، در حال خدمت‌رسانی به مددجویان و از ساعت 17 آماده پذیرش افراد است و آنها می‌توانند تا 6 صبح در مددسرا مستقر باشند. در مواقع اضطراری آب و هوایی تا ۲۴ ساعت خدمات لازم به مددجویان ارائه می‌شود و این طرح تا پایان فروردین ادامه دارد.
 مرتضی صانعی طاهری، دبیر سی و پنجمین کنگره سالانه رادیولوژی در آستانه برگزاری این کنگره گفت: این کنگره با حضور اساتید داخلی و خارجی سوم تا ششم اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود و جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه‌های مختلف رادیولوژی مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد. محورهای اصلی این کنگره نورورادیولوژی، رادیولوژی زنان و مامایی، رادیولوژی سرطان، رادیولوژی هیبرید و حفاظت در مقابل اشعه است.  
 مخزن و سامانه آبرسانی اضطراری در محله زرگنده با حضور مصطفی سلیمی، شهردار منطقه 3 تهران برای شرایط اضطراری افتتاح شد. این مخزن با ظرفیت 100 هزار لیتر برای شرایط خاص مانند وقوع بلایای طبیعی در محل پست امداد زرگنده شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران طراحی و ساخته شده است و می‌تواند آب را تا 3 روز برای 33 هزار نفر مهیا کند و این منبع ضدزلزله است.
 محمود پاکدل،  معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از محل میز خدمت در ستاد مرکزی بنیاد بازدید کرد و گفت: با توسعه میز خدمت الکترونیکی،  مشکلات در حوزه‌های پذیرش و امور اداری، اجرای ماده 38 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، اشتغال و تسهیلات رفاهی تسهیل خواهد شد. به گفته پاکدل، بیشتر خدمات بنیاد تا پایان دی‌ماه به‌صورت الکترونیکی ارائه خواهد شود.
 صدرالدین علی‌پور، مدیرکل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران  با بیان اینکه براساس اسناد فرادستی و مصوبه هیأت وزیران، تأمین حداقل 20 درصد برق مصرفی از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد، گفت: از انرژی‌های تجدیدپذیر و نو برای تولید برق در تهران استفاده خواهد شد و این پروژه گامی مؤثر و محکم  برای افزایش کیفیت محیط‌زیست شهر تهران خواهد بود.
 


Page Generated in 0/0061 sec