printlogo


کد خبر: 202798تاریخ: 1397/9/17 00:00
کوتاه و گویا

  84 سال پس از تیرباران و دفن علیمردان‌خان بختیاری در زندان قصر، مراسم بزرگداشتی در باغ‌موزه قصر تهران برگزار می‌شود. مراسم بزرگداشت علیمردان‌خان بختیاری و قیام عشایر جنوب و جنوب‌غرب ایران شنبه 17 آذر 1397 از ساعت 14:30 تا 17 در تالار فرخی‌یزدی باغ‌موزه قصر برگزار می‌شود.

   مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره‌ ملی اسباب‌بازی را برجسته‌سازی اهمیت این حوزه دانست که با حضور مدیران‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، دست‌اندرکاران، خانواده‌ها و رسانه‌ها در چهارمین دوره، تا حدود زیادی محقق شد. فاضل نظری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیین تجلیل از مدیران کمیته‌ها، داوران، رسانه‌ها و دست‌اندرکاران برگزاری چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با بیان این مطلب گفت: همواره اینگونه رویدادها ابزاری برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده است.

  کاوه حاجی‌علی‌اکبری، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در جلسه‌ای که با هدف امکان‌سنجی بهره‌برداری از پارکینگ‌‌های رباتیک در بافت‌‌های فرسوده برگزار شد، با بیان اینکه احداث پارکینگ‌‌های رمپی در زمین‌‌های کمتر از 1500 متر، خارج از ضابطه‌‌های مورد توافق سازمان حمل‌ونقل و ترافیک است، گفت: کارایی پارکینگ‌‌های رمپی در بافت‌‌های فرسوده که بیشتر ریزدانه بوده و با محدودیت فضا مواجه هستند، پایین است و فضای رفت و آمد در این نوع از پارکینگ‌ها از فضای پارک بیشتر است.

  سیدنجم‌الدین محمدی، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌‌های اجتماعی با اشاره به اهمیت کار داوطلبانه گفت: یکی از مهم‌ترین سازوکار‌‌های وارد کردن مردم در عرصه مشارکت و حل‌وفصل بحران‌‌های اجتماعی و فرهنگی، حضور داوطلبانه آنها در انواع فعالیت‌ها و تبدیل پتانسیل بالقوه آنها به بالفعل است.
 


Page Generated in 0/0056 sec