printlogo


کد خبر: 202879تاریخ: 1397/9/18 00:00
آوای شهر

رئیس پلیس پایتخت خبر داد
تغییر کاربری بازداشتگاه‌ کهریزک
رئیس پلیس پایتخت گفت: بنا به تدبیر فرمانده ناجا، بازداشتگاه کهریزک به محلی برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر تبدیل خواهد شد. به گزارش فارس، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت با اشاره به لزوم ساماندهی معتادان متجاهر اظهار داشت: یکی از آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران، وجود معتادان متجاهر در اماکن عمومی همچون خیابان‌ها، پارک‌ها، وسط اتوبان‌ها و زیر پل‌هاست که حضور آنان زمینه بروز جرائمی همچون سرقت را فراهم می‌کند که گلایه شهروندان را به دنبال دارد و خواستار جمع‌آوری آنان هستند. رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: بارها اعلام کرده‌ایم پلیس می‌تواند در کمترین زمان ممکن، معتادان متجاهر را از سطح شهر جمع‌آوری کند اما موضوع مهم در این قضیه، نگهداری و بازپروری آنان است که نیازمند مکان مناسب و کافی برای این موضوع است.
 سردار رحیمی خاطرنشان کرد: سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی پس از چندین جلسه مشورتی و کارشناسی، تدبیر فرمودند بازداشتگاه کهریزک پس از  آماده‌سازی و مناسب‌سازی، به محلی برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر تبدیل شود تا بخشی از مشکلات این حوزه رفع شود. وی تاکید کرد: اگر بخواهیم این موضوع به صورت اصولی و کامل حل شود نیازمند عزم و برنامه جدی از سوی سازمان‌های مسؤول است.

رئیس پلیس راهور پایتخت خبر داد
کلید خوردن طرح «طاهر»
رئیس پلیس راهور پایتخت از اجرای طرح «طاهر» توسط این پلیس خبر داد و گفت: برخورد با خودروهای آلاینده، دودزا، حادثه‌ساز، مخل امنیت اخلاقی و دارای پلاک مخدوش در دستور کار پلیس راهور پایتخت است. به گزارش فارس، سردار محمدرضا مهماندار در ادامه تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان این طرح اجرا شده و با خودروهای آلاینده و دودزا برخورد می‌شود. وی گفت: برخورد با خودروهایی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز همچون سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و حرکات مارپیچ شوند نیز در دستور کار است. این مقام ارشد راهور پایتخت اعلام کرد: خودروهایی که امنیت اخلاقی را خدشه‌دار کنند مطابق قانون با آنها برخورد لازم انجام می‌شود. سردار مهماندار خاطرنشان کرد: برخورد با خودروهایی که فاقد پلاک یا دارای پلاک مخدوش باشند نیز مطابق قانون از جمله دیگر مواردی است که در این طرح به آنها پرداخته خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران خبر داد
تشکیل پرونده برای یک فروشگاه زنجیره‌ای
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تشکیل پرونده برای یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پایتخت خبر داد. محمدعلی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در ارتباط با گران‌فروشی شرکت‌های لبنی اظهار داشت: شرکت‌های تولید‌کننده محصولات لبنی علاوه بر اینکه محصولات خود را گران می‌فروشند، حتی زمانی که سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده برای آنها پرونده تشکیل می‌دهد و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می‌کند، در فاصله زمانی بین رسیدگی به پرونده تا صدور حکم به گران‌فروشی خود ادامه می‌دهند. وی افزود: در همین راستا به شعب سازمان تعزیرات حکومتی بخشنامه صادر شده است تا ضمن رسیدگی به پرونده تخلفات شرکت‌های تولید‌کننده محصولات لبنی، دستور توقف تخلف را تا زمان قطعی شدن حکم صادر کنند و مانع گران‌فروشی شوند. اسفنانی در ارتباط با نظارت سازمان تعزیرات حکومتی بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: سازمان تعزیرات حکومتی به طور ویژه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای نظارت دارد. وی گفت: گزارش تخلف یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای پایتخت به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال و برای این فروشگاه پرونده تشکیل شده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: این فروشگاه برچسب قیمت کالا‌ها را برمی‌داشت و جای آن برچسب‌های جدید با قیمت‌های بیشتر می‌چسباند و اقدام به تغییر قیمت‌ها می‌کرد. اسفنانی گفت: به طور قطع اقدام این فروشگاه زنجیره‌ای مصداق گران‌فروشی و تخلف است و با آن برخورد می‌شود.
 


Page Generated in 0/0061 sec