printlogo


کد خبر: 202900تاریخ: 1397/9/18 00:00
دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس در اصفهان
فینال نیم‌فصل

در یک دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر سپاهان امروز میزبان پرسپولیس قهرمان فصل گذشته است.
سپاهان، قطب زردی است که این فصل دوباره به روزهای اوجش بازگشته و پرسپولیس نایب‌قهرمان آسیا و قهرمان 2 دوره متوالی لیگ برتر است. مسابقه 2 تیم همیشه جذاب و دیدنی بوده و شرایط جدول در لیگ هجدهم این حساسیت را چندبرابر کرده است؛ جدالی که می‌توان آن را فینال نیم‌فصل هم تعبیر کرد. برنده این مسابقه  شانس زیادی برای قهرمانی نیم فصل خواهد داشت.
برانکو هفته گذشته بعد از پیروزی مقابل تیم دیگر اصفهان بشدت علیه داوران موضع گرفت و حتی مدعی شد برخی کارهایی می‌کنند تا پرسپولیس به سومین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ نرسد! برخی این رفتار عجیب و دور از انتظار سرمربی پرسپولیس را جنگ روانی علیه سپاهان دانسته‌اند. امیر قلعه‌نویی فعلا واکنشی به این حرف‌ها نشان نداده اما مدیران سپاهان می‌گویند آنها نیز از اشتباه‌های داوری متضرر شده‌اند، به همین دلیل بهترین داور آسیا علیرضا فغانی که مسابقه رده‌بندی جــام‌جهانی ۲۰۱۸ را هم قضاوت کرد این دیدار حساس را سوت خواهد زد. پرسپولیس و سپاهان 2 تیم بدون باخت نیم‌فصل هستند. هر تیمی بازی را ببازد شکست نوبرانه پاییزی را تجربه می‌کند! پرسپولیس اگر برنده مسابقه شود ۲۹ امتیازی خواهد شد اما سپاهان به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول باقی می‌ماند. شاگردان قلعه‌نویی در صورت پیروزی ۳۲ امتیازی خواهند شد و به این ترتیب زردپوشان اصفهانی با تفاضل گل‌ به احتمال فراوان قهرمان نیم‌فصل خواهند شد. قلعه‌نویی و برانکو روابط خوبی با هم دارند و هر دو نیز منتقد کی‌روش محسوب می‌شوند.
علیرضا فغانی داور، رضا سخندان، محمدرضا منصوری و رضا عادل دیگر اعضای تیم داوری این بازی خواهند بود؛  حسین عسگری به عنوان ناظر داوری این مسابقه انتخاب شده است.
 


Page Generated in 0/0067 sec