printlogo


کد خبر: 202951تاریخ: 1397/9/19 00:00
اخبار

فراخوان جبهه انقلاب برای تیتر «امضای کری تضمین است»!
همزمان با سومین سالروز انتشار تیتر «امضای کری تضمین است»، ستاد گرامیداشت این روز برای نامگذاری این واقعه فراخوان داد. به گزارش «وطن‌امروز»،  همزمان با سومین سالروز انتشار تیتر «امضای کری تضمین است»، ستاد گرامیداشت این روز فراخوان داد. این ستاد که در زیرمجموعه باشگاه طنز انقلاب اسلامی آغاز به کار کرده است، در این فراخوان از آحاد ملت شریف ایران خواسته است تا عنوان مناسبی را برای نامگذاری روز اول دی‌ماه که سالگرد انتشار این تیتر است، پیشنهاد دهند. در این فراخوان آمده است: «اکنون، در آستانه سومین سالروز انتشار تیتر تاریخی و ماندگار روزنامه وزین شرق قرار داریم. تیتری که تاریخ روزنامه‌نگاری، روشنفکری، حقوق و روابط بین‌الملل، تجربه‌گرایی، مادی‌گرایی، غربزدگی و غرب‌پرستی را به قبل و بعد از خود تقسیم کرد. روا نیست که این داشته بزرگ جریان شبه‌روشنفکری و نماد هویتی جامعه غرب‌زدگان ایرانی را فراموش کرده و آن را پاس نداریم. شماره پیامک «30004550» و همچنین آی‌دی @natanzym در همه پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی و موافق و معاند آماده دریافت نام‌های پیشنهادی شماست». روز ملی هوش، روز ملی برد-برد، روز ملی ظرافت، روز ملی کدخدا، روز ملی آب و صابون، روز ملی آفتاب تابان، روز ملی کلید، روز ملی حقوقدان، روز ملی کری و کوری، روز ملی حراج و روز ملی سازش از جمله نام‎هایی است که تاکنون برای نامگذاری این روز پیشنهاد شده است. بنا بر این گزارش، روزنامه شرق در تاریخ اول دی ماه 1394 تیتر «امضای کری تضمین است» را در پاسخ به منتقدانی که احتمال خروج آمریکا از برجام را متذکر می‌شدند، در صفحه اول خود منتشر کرده بود.


علی ملاقلی‌پور خبر داد
اکران‌‌های دانشگاهی «راه طی شده» از مرز 110 نمایش گذشت
علی ملاقلی‌پور، کارگردان مستند «راه طی شده» که درباره زندگی، افکار و اندیشه‌‌های مرحوم مهندس مهدی بازرگان است، با بیان اینکه نمایش گروهی این مستند در دانشگاه‌ها از مرز 110 اکران گذشت، گفت: پس از اظهارنظر برخی سیاسیون و اعضای نهضت آزادی احتمال چنین استقبالی را نسبت به اکران مستند می‌دادیم. به گزارش «وطن‌امروز»، ملاقلی‌پور در ادامه به نام برخی از این دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: دانشگاه‌‌هایی چون دانشگاه تهران، صنعتی شریف، علوم پزشکی اهواز، شیراز، امام صادق(ع)، دانشگاه علامه طباطبایی(ره)، شاهد و... اقدام به نمایش عمومی این مستند کرده‌اند. علی ملاقلی‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: حالا با میدان آمدن شخصیت‌‌های میانه‌رو و فراجناحی در حمایت از فیلم «راه طی شده» بیشتر می‌توان فهمید که مخالفان این فیلم نگاه یک‌سویه و جناحی دارند، البته انتقاد از مخالفت جداست و نقد منصفانه حتما اثربخش خواهد بود.


انتقام‌جویان جدید نیامده  رکورد شکست
کمپانی دیزنی اعلام کرد تریلر فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان: پایان بازی» رکورد پربیننده‌ترین تریلر تاریخ در ۲۴ ساعت اول را شکسته است. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، توئیتر استودیوهای مارول که زیر نظر کمپانی دیزنی است، در واکنش به این خبر نوشت: برای فوق‌العاده‌‌‌‌‌ترین هواداران در جهان، از اینکه از آغاز تا پایان بازی حضور داشتید و از اینکه این تریلر را با ۲۸۹ میلیون بار بازدید به پربیننده‌‌‌‌‌ترین تریلر تاریخ در ۲۴ ساعت اول مبدل کردید، تشکر می‌کنیم. این رکورد پیش از این از آن فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» با ۲۳۰ میلیون بازدید در ۲۴ ساعت نخست بود. باتوجه به اعلام کمپانی دیزنی جایگاه سوم این فهرست را نیز تریلر لایواکشن «شیرشاه» با ۲۲۴.۶ میلیون بازدید در اختیار دارد. «انتقام‌جویان: پایان بازی» ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ اکران می‌شود.
 


Page Generated in 0/0309 sec