printlogo


کد خبر: 202952تاریخ: 1397/9/19 00:00
اخبار

قصه دلبری چاپ ششمی شد
کتاب «قصه دلبری» داستان زندگی عاشقانه شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی به چاپ ششم رسید. به گزارش فارس، این کتاب به نقل از همسر این شهید بزرگوار و به قلم محمدعلی جعفری به همت انتشارات روایت فتح در ۱۸۴ صفحه به چاپ رسیده است. چاپ اول کتاب قصه دلبری در سال ۱۳۹۶ راهی بازار نشر شد که اکنون با استقبال مخاطبان به چاپ ششم رسیده است. محمدحسین محمدخانی متولد ۱۳۶۴ تهران است که در جریان دفاع از حریم آل‌الله در تاریخ 16/۸/94 در حلب سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

«پایی که جا ماند» به مصر رسید
حق رایت 5 عنوان کتاب دفاع‌مقدس «لشکر خوبان»، «پایی که جاماند»، «جنگ پابرهنه»، «داستان‌های شهر جنگی» و «نورالدین پسر ایران» به انتشارات سما در مصر فروخته شد. به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، مجید جعفری‌اقدم، مدیر آژانس ادبی پل، از فروش رایت 5 عنوان کتاب حوزه ادبیات دفاع‌مقدس به انتشارات سمای مصر خبر داد و گفت: کتاب‌های «لشکر خوبان» نوشته معصومه سپهری، «پایی که جاماند» نوشته سید‌ناصر حسینی‌پور،‌ «جنگ پابرهنه» نوشته رحیم مخدومی‌، «نورالدین پسر ایران» نوشته معصومه سپهری،‌ «داستان‌های شهر جنگی» نوشته حبیب احمدزاده  به انتشارات سمای مصر واگذار شده است. وی افزود: این قراردادها در طول 2 ماه گذشته نهایی شده و تقاضاهای ناشران خارجی طرف‌ قراردادهای کپی رایت این کتاب‌ها، به همراه مدارک و اسناد دیگر، برای بررسی از طریق بارگذاری در سامانه دبیرخانه طرح گرنت، در اختیار مسؤولان طرح قرار گرفته ‌است.


نایاب شدن «خجالت نکش» در شبکه نمایش خانگی!
مدیرعامل مؤسسه هنرهای تصویری سوره که وظیفه توزیع نسخه شبکه نمایش خانگی فیلم سینمایی «خجالت نکش» را بر عهده دارد، درباره نایاب شدن این فیلم توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش فارس، سعید خندق‌آبادی گفت: واقعیت این است که ما هر اثری را که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌کنیم، همزمان آن را در اختیار سامانه‌های وی او دی هم قرار می‌دهیم تا علاقه‌مندان از طریق دانلود آن را دریافت کنند. وی افزود: متاسفانه درباره فیلم «خجالت نکش» اتفاق دیگری افتاد و دوستان حاضر نشدند مبلغ مورد نظر ما را برای در اختیار داشتن این فیلم در وی او دی‌ها پرداخت کنند و به همین دلیل این فیلم در سامانه‌های وی او دی قرار نگرفت. خندق‌آبادی تصریح کرد: این در حالی بود که ما تصور این میزان استقبال را از سوی مخاطبان نداشتیم و طبق تعرفه متعارف از فیلم «خجالت نکش» هم تکثیر کردیم. اما در همان ابتدا نسخه‌های دی وی دی فروخته شد و ما مجبور شدیم این تیراژ را ۳ بار تکرار کنیم. این تکرارها در حالی انجام شده که هنوز بازار اشباع نشده و ما به دلیل درخواست‌ها بزودی توزیع دوباره خواهیم داشت.


مدیر جدید شبکه افق منصوب شد
با حکم معاون سیما، جلال غفاری به سمت مدیر شبکه افق منصوب شد. به گزارش «وطن‌امروز»، در حکم معاون سیما، بر همکاری و مشارکت نیروهای مجرب، جوان و باانگیزه و مستعد در تولید برنامه‌ها، شناسایی ظرفیت‌ها، استعدادها و رویش‌های انقلاب اسلامی و جذب و به‌کارگیری آنها و همچنین توانایی کادرسازی حرفه‌ای برای تولید برنامه‌هایی در تراز انقلاب اسلامی در سپهر راهبردهای این شبکه تاکید شده است. پرداختن عالمانه، حرفه‌ای، مستند، باورپذیر و هنرمندانه به روایت انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس از دیگر ماموریت‌های مدیر جدید شبکه افق است. معاون سیما همچنین از زحمات جواد رمضان‌نژاد، مدیر سابق این شبکه قدردانی کرد.
 


Page Generated in 0/0206 sec