printlogo


کد خبر: 202957تاریخ: 1397/9/19 00:00
اخبار

چرا طارمی نیمکت‌نشین شد؟
روزنامه قطری به نیمکت‌نشینی اخیر طارمی در دیدار برابر الاهلی واکنش نشان داد.‌ به نقل از الرای، مهدی طارمی در فصل دوم حضور خود در الغرافه نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و آمار گلزنی این مهاجم ایرانی اصلا رضایت‌بخش نبوده است. طارمی در دیدار اخیر الغرافه برابر الاهلی سرانجام نیمکت‌نشین بود و در دقیقه 60 وارد بازی شد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود. روزنامه الرای درباره نیمکت‌نشین شدن طارمی نوشت: اصلا قابل قبول نیست که بازیکنان خارجی الغرافه مثل طارمی به خاطر ضعف بدنی نیمکت‌نشین شده باشند. از طرف دیگر هم اگر طارمی به خاطر جریمه شدن از سوی باشگاه نیمکت‌نشین شده پس چرا در نیمه دوم به بازی گرفته شد؟ این سوالی است که باید سرمربی تیم به آن پاسخ دهد.
روزنامه الرای در ادامه به نیمکت‌نشین شدن طارمی اعتراض کرد و نوشت: طارمی، اسنایدر و فایس بازیکنان خارجی هستند که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد اما در الغرافه بنا به هر دلیلی نیمکت‌نشین می‌شوند و معلوم نیست در این تیم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.
به‌ گزارش ‌ایسنا، الغرافه در فصل جاری لیگ ستارگان قطر با وجود هزینه‌های زیادی که داشته نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد. احتمال تغییرات اساسی در این تیم زیاد است و شاید طارمی هم در زمستان به لیگ ایران برگردد، چرا که هواداران خشمگین این تیم قطری از عملکرد مهاجم ایرانی خود راضی نیستند و نسبت به فرصت‌های زیادی که از دست می‌دهد معترضند.

کیمیا علیزاده قهرمانی جهان ۲۰۱۹ را هم از دست داد
بانوی تکواندوکار مدال‌آور ایران در المپیک ریو، به دلیل مصدومیت رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ را نیز از دست داد.
به گزارش ایسنا، رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ سال آینده و به میزبانی شهر منچستر کشور انگلیس برگزار می‌شود و قرار است تیم‌ملی ایران نیز در این رقابت‌ها حاضر شود اما خبرهای رسیده حاکی از آن است که کیمیا علیزاده تنها بانوی مدال‌آور ایران در مسابقات جهانی و المپیک به دلیل جراحی‌ای که روی زانوی خود انجام داده، نمی‌تواند همراه تیم‌ملی عازم این رقابت‌ها شود.
کیمیا علیزاده پیش از این نیز قرار بود در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا روی شیاپ‌چانگ برود که به دلیل مصدومیت (پارگی رباط صلیبی پای چپ) این رقابت‌ها را از دست داد و حالا با توجه به پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از جراحی، نمی‌تواند در رقابت‌های قهرمانی جهان هم مبارزه کند. علیزاده پس از بازی‌های آسیایی ازدواج کرد و باید دید چه زمانی به ورزش قهرمانی بازمی‌گردد.

روس‌ها دلار کشتی‌گیران ایران را بالا کشیدند!
روسیه از اهدای جایزه دلاری کشتی‌گیران ایران در جام الروسا خودداری کرد که این موضوع اعتراض فدراسیون کشتی ایران را در پی داشته است.
تیم کشتی آزاد ایران با هدایت غلامرضا محمدی هفته گذشته عازم روسیه شد تا در جام الروسا که به‌صورت تیمی برگزار شد، حاضر شود. شاگردان غلامرضا محمدی با برتری برابر روسیه، گرجستان، آذربایجان و ازبکستان موفق شدند عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را در بخش تیمی به‌دست بیاورند.
اما در خلال این رقابت‌ها و با تصمیم میزبان قرار شد کشتی‌گیران در اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم به‌صورت انفرادی با یکدیگر سرشاخ شوند تا در نهایت به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۳۰۰۰ ،۲۰۰۰ و ۱۰۰۰ دلار پاداش نقدی اهدا شود.
در جریان رقابت‌های انفرادی یدالله محبی، کشتی‌گیر جوان و باآتیه ایران موفق شد عنوان قهرمانی رقابت‌های سنگین‌وزن را مقتدرانه از آن خود کند و عباس فروتن، دیگر کشتی‌گیر جوان و باآتیه ایران نیز در جایگاه دوم ایستاد تا در مجموع ۵۰۰۰ دلار جایزه نقدی از آن کشتی‌گیران ایران شود.
اما روسیه بر خلاف تعهد و اعلام قبلی و در اقدامی غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای از دادن جایزه به کشتی‌گیران ایران با این بهانه که این موضوع در بخشنامه مسابقات نبوده، خودداری کرد و اعتراض کادر فنی و کشتی‌گیران ایران نیز به جایی نرسید تا محبی و فروتن دست خالی به ایران بازگردند!
فدراسیون کشتی ایران نیز در حال پیگیری این موضوع است تا بتواند حق ضایع شده 2 کشتی‌گیر ایران را از فدراسیون کشتی روسیه بگیرد.


Page Generated in 0/0062 sec