printlogo


کد خبر: 203029تاریخ: 1397/9/20 00:00
فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد
افزایش کشفیات سوخت قاچاق

گروه اجتماعی: فرمانده مرزبانی ناجا از افزایش کشفیات سوخت، کالای قاچاق و موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
به‌گزارش «وطن‌امروز»، سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا به موضوع کولبری اشاره کرد و اظهار داشت: مرزهای جمهوری اسلامی ایران دارای مقررات خاص خود بوده و در مرزهای کشور هرگز کولبری مورد تعرض مرزبانان قرار نگرفته است، بلکه این عزیزان مورد حمایت مرزبانان هستند.
 فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به حادثه تروریستی چابهار، بیان کرد: در مرزها اقدامات خوبی انجام شده البته بیرون از مرزها توطئه‌‌‌هایی طراحی شده که با هوشیاری نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم خنثی می‌شود؛ قطعا با این عناصر خودفروخته و تروریستی قاطعانه برخورد می‌شود. سردار رضایی خواستار همکاری کشور‌های حوزه خلیج‌فارس برای مبارزه با قاچاق موادمخدر شد و افزود: مسیر قاچاق موادمخدر از کشور‌های مبدأ به سمت دریا آمده و مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر  نیازمند عزم ملی و منطقه‌ای است.
فرمانده مرزبانی کشور از افزایش کشفیات سوخت، کالای قاچاق و مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به‌مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار داشت: در این مدت ۴۲ تن موادمخدر توسط مرزبانان کشف شده که ۱۰ تن از این  میزان کشفیات، توسط مرزبانان استان هرمزگان انجام شده است. سردار رضایی تصریح کرد: هرمزگان از استان‌های پیشتاز در مبارزه با قاچاق سوخت است و امسال کشفیات سوخت مرزبانی این استان، با افزایش 5/3 برابری به 3‌میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر رسیده است.


Page Generated in 0/0099 sec