printlogo


کد خبر: 203030تاریخ: 1397/9/20 00:00
عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس:
یکپارچه‌سازی بیمه‌ها شدنی نیست

گروه اجتماعی: عضو هیات‌رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه یکپارچه‌سازی بیمه‌ها در  کشور شدنی نیست، گفت: هر سازمانی بیمه خاصی دارد و با این  اوصاف  مشخص است که نمی‌توان بیمه‌ها را در کشور به یکپارچگی رساند.
 روح‌الله بابایی درباره وضعیت یکپارچه‌سازی بیمه‌ها  در کشور، به خانه ملت گفت: یکپارچه‌سازی بیمه‌ها در کشور در شرایطی کنونی امکان‌پذیر نیست، زیرا  بسیاری از جمله نیروهای مسلح و بانک‌ها  از  یک بیمه خاص  استفاده می‌کنند که این امر نمی‌تواند در حوزه سلامت خبر مناسبی باشد. نماینده مردم بویین زهرا در مجلس تصریح کرد: سازمان‌های گوناگون کدام یک نوع بیمه دارند، بنابراین به‌طور عملی به این نتیجه می‌رسیم که یکپارچه‌سازى بیمه‌ها در کشور اتفاق نخواهد افتاد و این در حالی است که منطقی‌ترین حالت برای خدمت‌رسانی بیمه‌ای در کشور این است که تنها یک نوع بیمه در کشور و در حوزه سلامت در نظر گرفته شود.
وی اظهار داشت: زمانی که ارگان‌ها و دستگاه‌ها در کشور بیمه‌ها متفاوتی دارند، بدیهی است یکپارچه‌سازی بیمه‌ها نمی‌تواند عملیاتی شود و بیمه‌های تکمیلی نیز  طبق بهایی که از عضوها دریافت می‌کنند به افراد خدمات ارائه می‌دهند، بنابراین برای رسیدن به خدمات درمانی کیفی در حوزه سلامت باید  فکری اساسی و یکپارچه برای بهبود عملکرد بیمه‌ها در  کشور داشت.
 


Page Generated in 0/0187 sec