printlogo


کد خبر: 203065تاریخ: 1397/9/21 00:00
آوای شهر

مدیرعامل میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران خبر داد
توزیع گوشت منجمد با کارت ملی
مدیرعامل میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از توزیع گوشت منجمد با کارت ملی در میادین با قیمت ۲۸ هزار تومان خبر داد. سعید راد، مدیرعامل میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر نحوه توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار به فارس گفت: گوشت منجمد در 22 میدان تره‌بار شهرداری با کارت ملی توضیع می‌شود. وی درباره دلیل این اقدام گفت: برای کوتاه کردن دست دلالان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، این تدبیر اندیشیده شده است. به گفته سعید راد، هر نفر با کارت ملی می‌تواند در هفته 3 بار به میادین مراجعه کرده و هر بار ۲ کیلو گوشت با قیمت 28 تا 29 هزار تومان خریداری کند. سعید راد همچنین از برگزاری یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران از 22 تا 30 آذر در بوستان گفت‌وگو خبر داد و گفت: قصد ما حمایت از کالای ایرانی است و در این جشنواره 120 شرکت حضور دارند. مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در باره برنامه‌های میادین میوه و تره‌بار در شب یلدا، گفت: انار و هندوانه در تمام بازارها با نرخ مصوب توزیع می‌شود و همچنین در میادینی که غرفه آجیل داریم، ‌آجیل شب یلدا با 22 تا 30 درصد پایین‌تر از قیمت بازار عرضه می‌شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورا عنوان کرد
صدور حکم تخریب پل هوایی پالادیوم
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران درباره تخلفات پالادیوم در منطقه یک گفت: شعبه بدوی رأی به جمع‌آوری ساختمان جنوبی و پل هوایی در محدوده این بنا صادر کرده است.
به گزارش تسنیم، محمد سالاری با اشاره به پیگیری‌های شورای شهر تهران درباره تخلفات مجموعه پالادیوم در منطقه یک اظهار داشت: تخلفات این ساختمان به کمیسیون ماده 100 ارسال شده و شعبه بدوی بعد از بررسی کارشناسی رای به جمع‌آوری و تخریب ساختمان جنوبی و جمع‌آوری تونل و پل هوایی داده است. وی تصریح کرد: مالک این مجتمع نیز نسبت به رای صادر شده اعتراض کرده و در واقع این موضوع مورد تجدیدنظر قرار گرفته است و طی 20 روز آینده رای نهایی صادر خواهد شد.
سالاری با بیان اینکه متاسفانه فرآیند رسیدگی به صدور رای تخلفات ساختمان‌ها بویژه ساختمان‌های بزرگ‌مقیاس از جمله پالادیوم طولانی است، اظهار داشت: مردم انتظار دارند هر چه زودتر به این موارد رسیدگی شود.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود طی 2 هفته آتی رای نهایی درباره پالادیوم در منطقه یک صادر شود.

رئیس پلیس راهور تهران خبر داد
ممنوعیت تردد کامیون در ۲ منطقه پایتخت
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از ممنوعیت ورود کامیون به معابر مناطق یک و ۳ شهرداری تهران خبر داد.
سردار محمدرضا مهماندار در این باره به ایسنا گفت: تردد کامیون‌ها در طول روز در سراسر تهران ممنوع است و کامیون‌ها تنها می‌توانند در روزهای عادی از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح و در روزهای تعطیل از ساعت ۲۴ تا ۶ صبح در معابر تهران تردد کنند. وی افزود: اما این ممنوعیت برای کامیون‌ها در مناطق یک و ۳ شهرداری تهران ۲۴ ساعته بوده و هیچ کامیونی در طول شبانه‌روز اجازه تردد از معابر این  مناطق را ندارد.
 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کامیون‌هایی که قصد ورود به این مناطق را دارند، ابتدا باید با مراجعه به معاونت حمل‌ونقل شهرداری درخواست خود را طرح کنند تا پس از موافقت پلیس و دریافت مجوز امکان تردد پیدا کنند. مهماندار افزود: درصورت تردد بدون مجوز کامیون‌ها، ماموران پلیس نسبت به اعمال قانون آنها اقدام خواهند کرد.
 


Page Generated in 0/0063 sec