printlogo


کد خبر: 203146تاریخ: 1397/9/22 00:00
اخبار

«23 نفر» در راه آبادان
عوامل فیلم سینمایی «۲۳ نفر» برای ضبط پلان‌های آخر فیلمبرداری راهی آبادان شدند. به گزارش «وطن‌امروز»، پس از پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «۲۳ نفر» در تهران، عوامل این فیلم سینمایی راهی آبادان شدند. این فیلم سینمایی به کارگردانی مهدی جعفری برای حضور در سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر روزهای آخر فیلمبرداری را طی می‌کند. فیلمبرداری این اثر از روز جمعه ۱۳ مهرماه با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی در تهران آغاز شده بود. «۲۳نفر» به تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده، روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند.


آغاز سری جدید «مشتی باش»
سری جدید تاک‌شوی «مشتی باش» در روزهای آینده از شبکه «شما» راهی آنتن می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، فصل جدید این برنامه تلویزیونی در ۵۲ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی آرمین قاسم‌زاده و با اجرای شاهین جمشیدی قرار است به موضوعات فرهنگی، اجتماعی و گسترش مفاهیم انسانی بپردازد. آیتم «مشتی تور» با محور معرفی جاذبه‌های گردشگری مشهد، گفت‌وگو با میهمان‌، گزارش‌های مردمی، آیتم حرم و دل‌گفته‌های مردم با امام رضا(ع) از جمله بخش‌های فصل جدید «مشتی باش» است. هدف اصلی تولید فصل جدید این برنامه تلویزیونی، انتقال حال خوب به مخاطب، ترویج انسانیت و بازبینی در سیره امام رضا(ع) به عنوان الگوی مهربانی عنوان شده است. برنامه «مشتی باش» هر شب ساعت ۲۱ از سیمای خراسان رضوی و ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش می‌شود.


زندگی آدری هپبورن سریال می‌شود
تهیه‌کنندگان سریال «پاپ جوان» در حال آماده کردن مقدمات ساخت سریالی درباره زندگی «آدری هپبورن» ستاره مشهور سینمای جهان هستند. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی ایتالیایی وایلدساید که سریال‌های «پاپ جوان» و «دوست عالی من» را در پرونده کاری خود دارد، در حال توسعه یک سریال درام براساس زندگی آدری هپبورن ستاره سرشناس هالیوود است.
 داستان این سریال، زندگی ستاره «تعطیلات رُمی» و «صبحانه در تیفانی» را از دوران کودکی‌اش در هلند در خلال جنگ دوم جهانی تا حضورش در هالیوود به عنوان یک بازیگر و زندگی‌اش در شهر رم به عنوان یک مادر و همسر و نیز سال‌های پایانی عمرش در جایگاه سفیر یونیسف را دنبال می‌کند. تولید این سریال از سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود.

جزئیات تازه از دنباله «ونوم»
بعد از موفقیت خیره‌کننده در گیشه، شایعه ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی «ونوم» روز به روز رنگ و بوی جدی‌تری به خود می‌گیرد. به گزارش مهر به نقل از مووی‌وب، نشانه‌ها و صحبت‌های کددار در هالیوود حاکی از آن است که برای «ونوم»، فیلم پدیده امسال،‌ دنباله‌ای ساخته خواهد شد. البته خبر ساخت «ونوم ۲» برای کسانی که اخیرا باکس‌آفیس را زیر نظر داشته‌اند نکته دور از ذهنی نبود. «ونوم» فیلمی در ژانر ابرقهرمانی برگرفته از کتاب کمیکی به همین نام از مارول است که به یکی از فیلم‌های موفق سال ۲۰۱۸ بدل شد و با ۸۵۰ میلیون دلار فروش جهانی رتبه ۵ پرفروش‌ترین فیلم سال را از آن خود کرد. حال جف پینکر، فیلمنامه‌نویس «ونوم» اخیرا در مصاحبه‌ای خبر ساخت ادامه‌ای بر این فیلم را تایید کرده است. اگرچه سونی هنوز در این باره اظهارنظر رسمی نکرده اما انتظار دیدار مجدد تام هاردی در نقش ادی بروک به طور گسترده‌ای میان سینمادوستان وجود داشت. پینکر در پاسخ به سوالی درباره ساخت ادامه «ونوم» گفت: من چیزی نمی‌توانم به شما بگویم جز اینکه این اتفاق خواهد افتاد. نکته هیجان‌انگیز دیگری که در این مصاحبه وجود دارد پاسخ پینکر به سوالی درباره احتمال پیوستن مرد عنکبوتی به این پروژه است. «ونوم» نخستین فیلم دنیای ابرقهرمانان مارول بعد از تلفیق 2 کمپانی سونی و مارول به یکدیگر است.


Page Generated in 0/0060 sec