printlogo


کد خبر: 203155تاریخ: 1397/9/22 00:00
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد
پرداخت بخشی از بدهی‌های دولت به تأمین اجتماعی

گروه اجتماعی: سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه ۴ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت پرداخت شده است، گفت: ۷۰ درصد مطالبات سال۹۶ بیمارستان‌های دولتی و خصوصی تا پایان آذر پرداخت می‌شود.
انوشیروان محسنی‌بندپی در گفت‌وگو با مهر، درباره پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی افزود: درسال جاری از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است. وی همچنین به پرداخت بخشی از بدهی‌ها از طریق تهاتر خبر داد و گفت: بخشی از بدهی ما به بانک‌ها که به دلیل پرداخت مستمری‌ها ایجاد شده بود از طریق تهاتر با بانک مرکزی انجام و قرار شد مابقی بدهی‌ها را به مرور پرداخت کنند.
محسنی‌بندپی از افزایش 5/5 درصدی تعرفه‌های پزشکی و درمانی در 6 ماه دوم امسال خبر داد و گفت: با تصویب شورای عالی بیمه این اتفاق رخ داد. سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها نیز اظهار داشت: ۷۰درصد مطالبات بیمارستان‌ها برای سال ۹۶ قرار شد تا پایان آذر ۹۷ تسویه شود که در بخش دولتی ۷۰ درصد و در بخش خصوصی ۵۰ درصد باشد. وی درباره حذف دفترچه‌های درمانی، گفت: دفترچه‌های درمانی در تمام مراکز ملکی تامین اجتماعی تا پایان آذر ماه حذف می‌شود و بیمه‌شدگان می‌توانند با کد ملی خدمات درمانی خود را دریافت کنند.
 


Page Generated in 0/0061 sec