printlogo


کد خبر: 203452تاریخ: 1397/9/28 00:00
کوتاه و گویا

 حجت‌الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل مددکاری اجتماعی و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه گزارشی از ساماندهی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اظهار داشت: پس از زلزله استان کرمانشاه، تیم مداخله در بحران اداره مددکاری و مشاوره استان کرمانشاه با همکاری دانشگاه علمی - کاربردی امام خمینی(ره) و با نظارت و راهنمایی اداره کل مددکاری اجتماعی و مشاوره بنیاد، اقدام به غربالگری روانی و اجتماعی خانواده‌های شاهد و ایثارگر کرد.
 امیرحسین چیذری، مدیر مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران اظهار داشت: دوره آموزشی زمستانی مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران در بخش‌های نجوم مقدماتی یک و2، کیهان‌شناسی یک و2، ساختار زمین در کیهان و زمین‌شناسی نجومی و دوره‌های کارگاهی شامل نجوم رصدی برای بزرگسالان و نجوم کودکان و کارگاه رباتیک و خلاقیت پیشرفته(PBL)  برای گروه سنی 8 تا 13 سال برگزار می‌شود.
 هیأت داوران مسابقه بازآفرینی محور شهری (طراحی فضای فوقانی تونل راه آهن تهران – تبریز) پس از بررسی اسناد و مدارک آثار ارسالی به دبیرخانه مسابقه، 15 اثر برگزیده را شناسایی کرد تا در ادامه، بر مبنای شرح خدمات مشخص، آثار خود را تا اوایل اسفند جهت ارزیابی و انتخاب طرح‌های نهایی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.
 آیین گرامیداشت زنده‌یاد ابوالفضل زرویی‌نصرآباد در هفتاد و هشتمین شب شعر طنز «قند و نمک» با اجرای سعید بیابانکی در فرهنگسرای فردوس برگزار شد. هفتاد و هشتمین شب شعر طنز «قند و نمک» که به آیین گرامیداشت یاد و خاطره شاعر و طنزپرداز معاصر ایرانی، زنده‌یاد ابوالفضل زرویی‌نصرآباد اختصاص یافته بود، با حضور خانواده این شاعر پرآوازه و جمعی از نویسندگان، شاعران و دوستداران شعر و ادب در فرهنگسرای فردوس برگزار شد.
 همزمان با بازدید‌های منظم و مستمر  رئیس و نایب رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از مناطق شهری، از پروژه‌های زیست‌محور منطقه9  بازدید به عمل آمد. زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از پروژه‌های زیست‌محور منطقه9 گفت: خوشبختانه در منطقه9 با تیم خوب مدیریتی و انگیزه و علاقه‌مندی و اراده‌ای که هست کارهای ارزشمندی بویژه در مقوله محیط‌زیست انجام شده است.
 بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در حالی روز ۲۶ آذر آغاز به کار کرد که آیین نکوداشت مصطفی رحماندوست در جریان مراسم افتتاحیه برگزار شد. مراسم آغازین بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سالن شهید بهنام محمدی مرکز آفرینش‌های فرهنگی - هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
 سکینه اشرفی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران گفت: این معاونت باید در حد یک سازمان برنامه‌ریزی ارتقا پیدا کند تا بتواند در حوزه برنامه‌ریزی، بودجه، نظارت و بازرسی به ایفای وظایف خود در همه بخش‌های ستادی، سازمانی و مناطق شهرداری تهران بپردازد.
 


Page Generated in 0/0063 sec