printlogo


کد خبر: 203466تاریخ: 1397/9/28 00:00
اخبار

نخستین تصویر از هادی حجازی‌فر در «منطقه پرواز ممنوع»
نخستین تصویر از نقش‌آفرینی هادی حجازی‌فر در فیلم سینمایی«منطقه پرواز ممنوع» منتشر شد. به گزارش «وطن‌امروز»، «منطقه پرواز ممنوع» که در ژانر ماجراجویانه و برای مخاطب نوجوان ساخته شده، نخستین فیلم سینمایی امیر داسارگر به عنوان نویسنده و کارگردان است. داسارگر پیش از این ساخت چند فیلم داستانی از جمله هنگامه و سر به راه را در کارنامه داشت. این فیلم در بیش از 50 لوکیشن در منطقه کلیبر استان آذربایجان شرقی تصویربرداری شده و این روزها هادی اسلامی در حال ساخت جلوه‌های ویژه بصری این فیلم است؛ ساخت موسیقی این فیلم هم توسط حبیب خزایی‌فر کلید خورده است. منطقه پرواز ممنوع به تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

«خوب، بد، جلف۲» پروانه ساخت گرفت
شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر با 3 فیلمنامه موافقت کرد. به گزارش «وطن امروز»، فیلمنامه‌های «ژولیت و شاه» به تهیه‌کنندگی  آرمان رهگذر، کارگردانی و نویسندگی اشکان رهگذر با موضوع انیمیشن، «خوب، بد، جلف2» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی، کارگردانی و نویسندگی پیمان قاسم‌خانی با موضوع کمدی  و «زمستان داغ» به تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان، کارگردانی یاسمن نصرتی و نویسندگی مهدی سجاده‌چی با موضوع اجتماعی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.


کارگردان «مینو»  سریال جدید می‌سازد
سریال تلویزیونی «م‌ک» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی امیر پوروزیری با محوریت خانواده تولید می‌شود. به گزارش فارس، سریال ۲۰ قسمتی «م‌ک» به نویسندگی امیر پوروزیری، محسن ملکی و حسین حقیقی و کارگردانی امیر پوروزیری برای سیما فیلم تولید خواهد شد. تاکنون نگارش این سریال طنز  به ۱۰ قسمت رسیده است و پیش‌تولید آن تا پایان سال جاری آغاز می‌شود. «م‌ک» داستان خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که پسرشان وظیفه ادامه دادن شغل پدر را به عهده دارد اما به شغل پدر علاقه‌مند نیست. در ادامه شرایطی پیش می‌آید که... مجموعه تلویزیونی «م.ک» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه برای سیما فیلم تولید خواهد شد. در حال حاضر سریال «مینو» به کارگردانی امیر پوروزیری در حال پخش از شبکه یک سیماست.

چله‌نشینی شبکه 4 سیما در شب یلدا
شبکه 4 سیما همگام با سنت دیرینه ایرانیان در بلندترین شب سال،  با دعوت از اساتید موسیقی و فلسفه یک شب‌نشینی با طعم فرهنگ و هنر را برای مخاطبان خود تدارک دیده است. به گزارش «وطن‌امروز»، ویژه‌برنامه شب یلدای شبکه 4 سیما با عنوان «چله‌نشین» از ساعت 20:30 روز جمعه 30 آذر با 2 بخش موسیقی و فلسفه  روی آنتن می‌رود. در بخش فلسفه «چله‌نشین» دکتر رضا منصوری لاریجانی و استاد دینانی چهره‌های نام‌آشنای برنامه باسابقه «معرفت» به حافظ‌خوانی می‌پردازند و امسال مخاطبان شبکه 4 سیما از زبان استاد دینانی در شب یلدا به دیوان حافظ تفال می‌زنند. در بخش «موسیقی» ویژه‌برنامه شب یلدا، گروه‌های موسیقی محلی با حضور در استودیوی برنامه به اجرای موسیقی می‌پردازند. رضا مهدوی و رشیدکاکاوند به صورت مشترک اجرای بخش موسیقی را برعهده دارند و با آهنگ‌سازان و خوانندگان در این بخش گفت‌وگو می‌کنند. شاهنامه‌خوانی یکی از بخش‌های جذاب ویژه‌برنامه یلدای شبکه 4 است که به همراهی یک گروه موسیقی و نوازنده به صورت زنده در استودیوی برنامه  اجرا می‌شود. «چله نشین» به تهیه‌کنندگی سید محسن مناجاتی در شب یلدا از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.
 


Page Generated in 0/0062 sec