printlogo


کد خبر: 203471تاریخ: 1397/9/28 00:00
اخبار

کفاشیان استعفا کرد
رئیس کمیته فوتسال از سمت خود استعفا کرد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دنبال استعفای علی کفاشیان از کمیته فوتسال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از زحمات ایشان در این مسؤولیت، در حکمی داوود پرهیزکار را به عنوان سرپرست کمیته فوتسال منصوب کرد. پرهیزکار از سال ۱۳۷۶ در فدراسیون فوتبال در سمت‌های مختلف به ایفا مسؤولیت پرداخته است.

بیرانوند و جهانبخش نامزد توپ طلای آسیا ۲۰۱۸
تیتان‌اسپورت چین فهرست ۲۴ نفره بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ در قاره آسیا را اعلام کرد.
به نقل از فاکس‌اسپورت، نشریه تیتان‌اسپورت چین چند سالی است تلاش کرده با الگوبرداری از کار فرانس فوتبال فرانسه در دادن توپ طلا، در فوتبال آسیا نیز با کمک روزنامه‌نگارها و خبرنگاران ورزشی بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا را انتخاب کند. بر این اساس، فهرست اولیه ۲۴ نفره سال ۲۰۱۸ که با نظر تیم کارشناسی تهیه شده، منتشر شد که در آن نام علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ایران و پرسپولیس و علیرضا جهانبخش هافبک تیم‌ملی فوتبال ایران و برایتون دیده می‌شود. بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ در هفته پایانی این سال اعلام می‌شود و توپ طلا را به دست خواهد آورد. البته نفرات شاخصی چون بغداد بونجاح، سون هیونگ مین، آرون موی و تاکاشی اینوی در این فهرست حضور دارند. سون هیونگ مین، برنده 3 دوره این جایزه بوده‌ است تا در این زمینه رکورددار باشد.

درگیری کاپیتان الهلال عربستان با سرمربی!
بعد از شکست اخیر الهلال در لیگ عربستان، کاپیتان باتجربه این تیم با سرمربی پرتغالی درگیری لفظی پیدا کرد.
‌به نقل از یورواسپورت، تیم فوتبال الهلال یکی از حریفان استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیاست. تیم عربستانی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. این تیم در هفته سیزدهم لیگ عربستان نخستین شکست خود را متحمل شد و برابر الحزم بازی را واگذار کرد. رسانه‌های عربستانی نوشتند بعد از این دیدار کارلوس ادواردو، کاپیتان تاثیرگذار الهلال با سرمربی پرتغالی این تیم درگیری لفظی پیدا کرد و ممکن است از تیم کنار گذاشته شود.
به نوشته یورواسپورت عربی، استفاده کردن از ادواردو در پست غیرتخصصی‌اش و همچنین تعویض شدن‌های زیاد او باعث اعتراض این بازیکن به خسوس سرمربی تیم شده است. ادواردو یکی از تاثیرگذارترین و بهترین بازیکنان الهلال است و در بین هواداران هم از محبوبیت زیادی برخوردار است و در صورتی که از تیم کنار گذاشته شود، اعتراض هواداران را به دنبال خواهد داشت.

دروغ بزرگ در لیگ فوتبال هند!
در اتفاقی جالب توجه مشخص شد جوان‌ترین گلزن لیگ هند، ۱۳ سال سن خودش را کمتر کرده است. به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت فرانسه، گوراف موکی، بازیکن تیم جمشیدپور در لیگ هند است.
نام این بازیکن 2 ماه پیش بر سر زبان‌ها افتاد؛ وقتی که او توانست برای تیمش در لیگ هند گلزنی کند و به عنوان جوان‌ترین گلزن این لیگ معرفی شد که با ۱۶ سال سن موفق به این کار می‌شود. حالا اما مشخص شده این بازیکن درباره سن خود دروغ گفته است و در واقع ۲۹ سال سن دارد. به همین خاطر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هند، این بازیکن را 6 ماه از همراهی تیمش محروم کرده است. به این ترتیب لقب جوان‌ترین گلزن لیگ هند نیز از این بازیکن ۲۹ ساله پس گرفته می‌شود.

سرپرست کمیته تعیین وضعیت مشخص شد
سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال منصوب شد. به گزارش مهر، با حکم مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق به عنوان سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال منصوب شد. وی که عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است سابقه عضویت در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال را دارد. پیش از این روزبه وثوق‌احمدی در کمیته تعیین وضعیت فعالیت می‌کرد.


Page Generated in 0/0143 sec