printlogo


کد خبر: 203728تاریخ: 1397/10/3 00:00
اخبار

وضعیت جسمانی آیت‌الله مومن رو به بهبودی است
مسؤول دفتر آیت‌الله مومن در تشریح آخرین وضعیت جسمانی وی گفت: الحمدلله بعد از انجام عمل جراحی حال‌شان رو به بهبودی است. مجید قربانی، مسؤول دفتر آیت‌الله مومن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، به تشریح آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله مومن پرداخت و گفت: دیروز عمل جراحی جانبی انجام دادند که رسانه‌های خبری به انتشار خبر آن پرداختند و تیم پزشکی از تهران برای انجام این عمل جراحی آیت‌الله مومن اعزام شدند. وی ادامه داد: الحمدلله بعد از انجام این عمل جراحی حال‌شان درصد کمی رو به بهبودی است و وضعیت حال‌شان رو به رشد است.مسؤول دفتر آیت‌الله مومن با بیان اینکه درجه هوشیاری آیت‌الله مومن بین ۸ و ۹ است، خاطرنشان کرد: درجه هوشیاری آیت‌الله مومن از دیروز 2 درجه بهتر شده است. قربانی در پایان با اشاره به ارتباط مردمی آیت‌الله مومن تصریح کرد: از همه مردم می‌خواهیم که برای بهبودی حال آیت‌الله مومن دعا کنند و چشم همه ما به دعاهای مردم است و اینکه حال‌شان کمی بهتر شده است هم نتیجه دعاهای مردم است.

«۹دی» انسجام ملی حول محور ولایت بود
عضو هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان، ۹ دی را حضور غیرتمندانه ملت ایران در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب دانست و تصریح کرد: ۹ دی، نشان‌دهنده بصیرت ملت در مقابله با دشمن و نشانه انسجام ملی در دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی حول محور ولایت بود.آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اهمیت حماسه ۹ دی با بیان اینکه دشمنان برای فتنه پیچیده ۸۸، بیش از 2 دهه برنامه‌ریزی کرده بودند، اظهار داشت: هدف پایه‌ای فتنه ۸۸، فروپاشی هویتی و ایجاد گسل اجتماعی و دوقطبی کردن جامعه بود؛ نباید فتنه ۸۸ را نزاع بین جناح‌های سیاسی تلقی کرد، بلکه حرکتی براندازانه با استفاده از نفوذی‌های داخلی و فریب‌خوردگان آنها و کسانی بود که تحت تأثیر جنگ نرم دشمن قرار گرفته بودند. وی با بیان اینکه ۹ دی پاسخی به توطئه‌های جدید دشمن بود، اظهار داشت: از ۹دی باید این را بیاموزیم که در صحنه دفاع از انقلاب در برابر فتنه‌های پیچیده دشمن، همه باید حاضر باشیم. آیت‌الله کعبی ادامه داد: سران فتنه نه‌تنها از ۹ دی عبرت نگرفتند، بلکه با نفوذ در لایه‌های مدیریتی تلاش کردند فتنه را بازتولید کنند و باید بگوییم که همه مشکلاتی که امروز می‌بینیم، از جمله مشکلات معیشتی مردم و مشکلات عدیده‌ای که در اثر برجام حاصل شده، ریشه در تفکرات سران فتنه دارد که گفتند باید تکرار کنیم و تکرار آنها بسترسازی برای تکرار فتنه بود.

مواضع وزارت امور خارجه ناظر به تحولات غرب نیست
دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی نباید از رصد رسیدگی به تحولات غرب غافل باشد، گفت: مواضع وزارت خارجه در حد لزوم ناظر به این تحولات نیست. به گزارش مهر، محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب متبوعش با اظهار تاسف از سکوت وزارت امور خارجه درباره تحولات دنیای غرب گفت: وزارت امور خارجه نباید از رصد رسیدگی به تحولات غرب غافل باشد؛ مواضع وزارت امور خارجه در حد لزوم ناظر به این تحولات نیست. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: ما باید پیروزی مقاومت در منطقه را که ایران سهم عمده‌ای در آن داشته جشن بگیریم و از دستاوردهای آن صیانت کنیم. همچنین نسبت به نقض حقوق بشر در اروپا و سرکوب مردم فرانسه موضع جدی داشته باشیم. وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: دولت نباید کنترل و نظارت و مدیریت بازار را فراموش کند. نهادهای نظارتی دولت در این باره مسؤولیت دارند و باید به مسؤولیت خود عمل کنند. مردم می‌گویند حالا که قیمت ارز پایین آمده است با همان منطقی که به این بهانه قیمت‌ها افزایش یافت باید قیمت‌ها پایین بیاید.


Page Generated in 0/0072 sec